سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمدید مهلت ثبت نام مسابقات قرآن کریم تا دهم اردیبهشت ماه در کرمان

رییس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمان با اشاره به برگزاری چهل ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم گفت: مهلت ثبت نام مرحله شهرستانی این مسابقات تا دهم اردیبهشت ماه تمدید شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام مختار یعقوبی رییس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: چهل ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در مرحله شهرستانی اردیبهشت ماه امسال در ۱۸ شهرستان کرمان برگزار می‌شود.

وی، افزود: این مسابقات ویژه رده سنی بزرگسال در رشته‌های حفظ کل، حفظ ۲۰جزء، حفظ ۱۰جزء، حفظ ۵جزء، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، تواشیح و دعاخوانی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام یعقوبی گفت: ثبت نام برای حضور در این مسابقات از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی www.quraniran.ir اعلام شده و برای آن دسته از متقاضیانی که برای ثبت نام اینترنتی محدودیت دارند، امکان مراجعه حضوری به ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان‌ها و ثبت نام از این طریق تا دهم اردیبهشت ماه فراهم شده است.

وی گفت: این سازمان با همکاری اداره آموزش و پرورش مسابقات قرآنی دانش آموزی را به صورت مشترک برگزار می‌کند که در همین راستا سی وهفتمین دوره مسابقات دانش اموزی استان در ۱۴گروه و رشته قرآنی سال گذشته برگزارشد.

رییس اداره قرآنی اوقاف استان با اشاره به برگزاری سی وششمین دوره مسابقات بین المللی سازمان اوقاف، گفت: مسابقات سازمان اوقاف هرساله از مرحله شهرستانی شروع و پس از برگزاری رقابت‌ها در مراحل استانی و مرحله کشوری تا مرحله بین المللی ادامه دارد.

وی تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های بارز این مسابقات کشف و تقویت استعداد‌های قرآنی کشور و معرفی آنان در سطح جهان اسلام است.

یادآور می‌شود: سی‌وششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران به عنوان بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام با شعار «یک کتاب یک امت» و با حضور نمایندگان بیش از ۸۰ کشور جهان از ۲۱ الی ۲۵ فروردین‌ماه در مصلای بزرگ تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

برگزاری مسابقات قرآنی در کرمان

برچسب ها: قرآن ، سازمان اوقاف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.