سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۵ هزارمسافر در پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان تردد کردند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: ۳۵ هزار و ۵۰ مسافر از ابتدای طرح نوروزی تاکنون از پایانه‌های مرزی میرجاوه و میلک تردد کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علی خانقائی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مسافران خارجی مشتاق سفر به سیستان و بلوچستان در این مدت بیشترین تعداد را به خود اختصاص داده اند.

وی با اشاره به حمل و نقل داخلی در سیستان و بلوچستان گفت: ۲۴۹ هزار و ۸۴۲ مسافر از ابتدای طرح نوروزی تاکنون با ناوگان حمل ونقل جاده‌ای جابجا شدند که ۷۱ درصد این جابجایی‌ها به داخل استان و ۲۹ درصد به مقاصد برون استانی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: جابجایی مسافر در این مدت در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: همچنین از ابتدای طرح تاکنون ۶۶ هزار و ۸۷۷ نفر مسافر ازسایر استان‌ها توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای وارد سیستان و بلوچستان شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد افزایش داشته است.

خانقائی تاکید کرد: در راستای ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی سیستان و بلوچستان ۱۶ راهدارخانه، ۲۹ مجتمع خدمات رفاهی و ۱۲ توقف گاه بین راهی در سطح استان آماده خدمت رسانی به مسافران هستند.

انتهای یپام/گ

 مسافران نورزی  درچابهار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.