سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده کشاورزان از وقوع سیلاب در حوزه آبریز شرقی زرند

فرماندار زرند گفت: باتوجه به بارش‌های باران بصورت رگباری و جاری شدن سیلاب در منطقه حوزه آبریز شرقی زرند، کشاورزان از این نعمت الهی کمال استفاده را بردند و مسیر سیلاب را به طرف زمین‌های کشاورزی خود تغییر دادند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ حبیب الله خنجری، فرماندار زرند در بازدید از محل وقوع سیلاب در حوزه آبریز شرقی زرند گفت: متاسفانه به دلیل وقوع بارش‌های باران بصورت رگبار در بالادست جاده زرند- سیریز در فاصله ۸ کیلومتری از کیلومتر ۱۲ جاده زرند-یزدانشهر و وقوع یکباره سیلاب و رد شدن آن از جاده یاد شده، حوالی ساعت ۱ بامداد، دو خودرو سواری سمند و پراید عبوری از این محور، به دلیل وحشت و خارج شدن کنترل خودرو‌ها از دست رانندگان، واژگون شده و خوشبختانه حال جسمی تمامی ۹ نفر از سرنشینان این خودرو‌ها مساعد و هیچگونه خسارت جانی متوجه نشده است.

وی با بیان اینکه عوامل سختکوش اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زرند شب گذشته در اوایل ساعات وقوع سیلاب و حادثه به سرعت و بموقع در جاده مدنظر حضور پیدا کرده و تا صبح امروز جهت تسهیل در عبور و مرور، کنترل شدت سیلاب، پاکسازی و لای روبی جاده اقدام کرده و از خسارات احتمالی به بدنه جاده و خودرو‌های عبوری جلوگیری کردند.

خنجری ابراز داشت: خوشبختانه وقوع این سیلاب به هیچگونه از مزارع کشاورزی منطقه خسارت وارد نکرده و کشاورزان قدر شناس روستای محمد آباد (گلشن) این نعمت الهی را مدیریت و از آن جهت آبیاری مزارع کشاورزی خود استفاده کردند.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به این موضوع که جاده یادشده نیاز به احداث دو دستگاه پل جهت کنترل و عبور مسیل‌های فصلی از جاده دارد گفت: پیگیری‌های لازم جهت اصلاح محور در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/س



سیلاب به  مزارع کشاورزی منطقه هیچگونه خسارتی وارد نکرده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.