سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سامسونگ گلکسی S10 5G به زودی در کره و آمریکا عرضه می‌شود

شرکت کره‌ای سامسونگ اعلام کرد که نسخه 5G سری گلکسی S10 به زودی در خود کره و تا پایان ماه آوریل در آمریکا نیز به بازار خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سامسونگ تائید کرده که مدل بالارده گلکسی S10، 5G به زودی در کشور کره عرضه خواهد شد، این مدل خاص علاوه بر حافظه رم فوق‌العاده ۱۲ گیگابایتی، حافظه داخلی با ظرفیت یک ترابایت و داشتن در مجموع شش دوربین، یک ویژگی خاص و منحصر‌به‌فرد دیگر دارد که همانطور که می‌دانید پشتیبانی از سرعت اینترنت 5G است. قابلیتی که با مودم داخلی 5G درون این گوشی میسر شده و سرعت دانلود آن به ۲.۷ گیگابایت در ثانیه نیز می‌رسد.

مدل گلکسی S10، 5G در آمریکا به جای تراشه Exynos با پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ عرضه می‌شود، این بدان معنا است که مودم 5G این مدل در آمریکا نیز تولید شرکت کوالکام خواهد بود که به طور ویژه برای اپراتور‌های مخابراتی این کشور بهینه شده است. به این ترتیب مدل گلکسی S10، 5G در ۲۹ آوریل در آمریکا عرضه می‌شود و در آن زمان می‌توانیم عملکرد واقعی این مدل را بررسی کنیم.

دیگر مشخصات این مدل نیز منتشر شده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به نمایشگر ۶.۷ اینچی QHD داینامیک آمولد، دوربین چهارگانه اصلی با سنسور‌های ۱۲، ۱۲، ۱۶ مگاپیکسلی و سنسور ToF، دوربین سلفی دوگانه با سنسور‌های ۱۰ مگاپیکسلی و ToF و باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر اشاره کرد. همچنین گلکسی S10، 5G می‌تواند با سرعت شارژ ۲۵ واتی به منبع قدرت متصل شود که نسبت به شارژ ۱۵ واتی دیگر مدل‌های سری گلکسی S10 بالاتر خواهد بود. البته مدل‌های S10e، S10 و S10 پلاس به شارژ با سرعت بالاتر بروزرسانی خواهند شد، اما در نهایت نسخه 5G گلکسی S10 از همه لحاظ نسبت به دیگر اعضای این خانواده برتری محسوسی دارد.

در این مدل سامسونگ برای اولین بار از سنسور ToF (زمان پرواز) استفاده می‌کند که در مدل هوآوی P30 پرو نیز مورد استفاده قرار گرفته و نتیجه بسیار مثبتی نیز داشته، با این سنسور تصاویر پرتره به شکل بهبود یافته‌ای ذخیره می‌شوند و تصویر زمینه تار نسبت به سوژه شفاف، همخوانی بهتری دارد.

پیش‌بینی می‌شود ویژگی‌هایی مانند استفاده از ۶ دوربین و باتری حجیم در مدل گلکسی نوت ۱۰ که در تابستان معرفی می‌شود نیز تکرار شود، البته سامسونگ برای افزایش جذابیت این مدل برنامه‌هایی دارد که یکی از آن‌ها طراحی بدون دکمه فیزیکی در گلکسی نوت ۱۰ خواهد بود، البته این ویژی به صورت رسمی تائید نشده است. دیگر مشخصات فنی نوت ۱۰ نیز به احتمال فراوان مانند گلکسی S10، 5G خواهد بود.


بیشتر بخوانید: استقبال خوب خریداران از گوشی سامسونگ گلکسی S10


انتهای پیام/

تاریخ عرضه نسخه 5G گوشی گلکسی S10 مشخص شد

برچسب ها: فناوری ، سامسونگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.