سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخریب ۳۷ پل در استان همدان /قطعی برق و گاز در ۱۱۶ روستای استان همدان

رئیس ستاد بحران استان همدان از تخریب ۳۷ پل در استان همدان براثر بارندگی‌ها خبرداد.

علیمردان طالبی، رئیس ستاد بحران استان همدان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: با بارش‌های دو روز اخیر   در بیشتر نقاط استان آبگرفتگی وجود دارد و طی این مدت ۳۷ پل روستایی و شهری تخریب شده که برخی از آن‌ها به عمد و برای تغییر مسیر آب تخریب شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت تاکنون گاز ۱۱ روستاس شهرستان نهاوند قطع شده است افزود: برق ۱۰۵ روستا هم در شهرستان‌های نهاوند و ملایر به دلیل سقوط تیر‌های برق، قطع شده است.

طالبی از اصلاح برقرسانی و گازرسانی به این روستا‌ها خبر داد واظهار داشت: مسئولان و دستگاه‌های خدمات رسان به دنبال رفع این مشکلات هستند.

وی از تخریب ۱۵۵ واحد مسکونی در شهر‌ها و ورستا‌ها بر اثر بارش شدیدو برف هم خبر داد و گفت: با این بارش‌ها ۲ هزار هکتار زمین کشاورزی در شهرستان اسدآباد و کبودراهنگ آبگرفته و ۱۱۲ واحد دامی سبک و سنگین استان طی این مدت تخریب شده است.

وی ادامه داد: تاکنون ۵۰ راس دام سبک و سنگین با این بارش‌ها تلف شده اند.

رئیس ستاد بحران از تخلیه اضطراری برخی از روستا‌های اسدآباد به دلیل احتمال سیلاب و سیل در این مناطق هم خبر داد و افزود: برخی از ساکنین خانه‌های در مسیررودخانه‌ها و مسیر سیلاب‌ها تاکنون تخلیه و ساکنان آن‌ها به روستا ها‌ی هم جوار و یا شهرها انتقال داده شده اند.

انتهای پیام/ا

سیلابی شدن همه روستا‌های استان همدان

برچسب ها: ستاد بحران ، سیلاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.