سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود آب باران به حیاط مرکز نگهداری بیماران روانی ورمنجه

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به ورود آب باران به حیاط مرکز نگهداری بیماران روانی ورمنجه به عنوان تنها مرکز آسیب دیده اشاره داشت .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به ورود آب باران به حیاط مرکز نگهداری بیماران روانی ورمنجه به عنوان تنها مرکز آسیب دیده اشاره داشت و گفت : این مرکز دارای ۳۰۰ مددجوی اعصاب و روان است که با توجه به شرایط آنها امکان جا به جایی وجود نداشت که با همکاری خوب فرمانداری، شهرداری ،هلال احمر ، اداره برق و سایر دستگاه های خدمات رسان با استفاده از کف کش هایی که در اختیار ما قرار گرفت آب های وروری به مرکز خارج شد .

وی از جابه جایی مرکز نگهداری سالمندان کرمانشاه به دلیل احتمال آبگرفتگی خبر داد.

رضوان مدنی افزود: در این راستا پنج مرکز کمپ ترک اعتیاد که در معرض آب گرفته بودند با حکم قضائی به ماده ۱۶ انتقال دادیم که تعداد ۱۰۸ نفر طی آن جابجا شدند.

وی افزود: همچنین تعداد ۶۵ نفر از بیماران روانی خانم که در مرکز هاجر نگهداری می‌شوند و امکان آبگرفتگی در آن وجود داشت به یکی از مدارس ناحیه ۲ آموزش و پرورش منتقل کردیم.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه یادآور شد: به دلیل احتمال آبگرفتگی در مرکز سالمندان مادر تعداد ۸۱ نفر از مادران را به یکی از مدارس ناحیه ۳ آموزش و پرورش انتقال دادیم.

وی گفت: طی هفته گذشته مواد غذایی به اندازه یک هفته جهت ذخیره به تمام مراکز به خصوص مرکز شیرخوارگاه معتضدی ارسال کردیم.

 

 

انتهای پیام/د

مرکز بیماران روانی ورمنجه دارای ۳۰۰ مددجوی اعصاب و روان است

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.