سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین وضعیت محور‌های مواصلاتی استان مرکزی

مرکز عملیات و کنترل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی وضعیت راه های مواصلاتی را اعلام کرد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،مرکز عملیات و کنترل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی اعلام کرد:محوره اراک – توره و توره - بروجرد با بارش برف همراه است و تردد تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر می‌باشد.

محور اراک – ازنا به علت ریزش کوه در بخشی از جاده‌های استان لرستان مسدود است و مسیر جایگزین از محور توره - ملایر - ازنا می‌باشد.

در جاده اراک – فرمهین از تقاطع روستای آزادمرزآباد تا بعداز امامزاده-محمدآباد به علت آب گرفتگی جاده، یک لاین مسدود می‌باشد که در یک لاین تردد وسایل نقلیه در حال انجام است.

جاده فرعی خنداب – ملایر به علت بارش برف مسدود است که مسیر جایگزین جاده حاجی اباد - آقداش – ملایر است.
دیگر محور‌های مواصلاتی استان با بارش باران همراه است.

با توجه به لغزندگی جاده ها، حتما رعایت احتیاط و سرعت مطمئنه در هنگام رانندگی الزامی است و رانندگان محترم ضمن پرهیز از سفر‌های غیرضروری، در صورت حضور در جاده حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

همچنین محور خنجین-گروچان،چوگان-کسراصف ،خنجین-فردقان ، خنجین-ملک باغی و سلیم آباد-هفته خانک به دلیل بارندگی شدید باران و بالا آمدن رودخانه ها تا اطلاع ثانوی مسدود میباشد.

همچنین گفتنی است بخشداری میلاجرد از مردم روستای امامزاده عباس درخواست کرده تا هر چه سریعتر روستا را تخلیه نمایند و در مسجد جامع رسول الله و یا مهدیه بزرگ میلاجرد در شهر میلاجرد مستقر گردند.

انتهای پیام/ی

درخواست تخلیه روستای امامزاده عباس توسط بخشداری میلاجرد

برچسب ها: بارش باران ، حمل ونقل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.