مرادی گفت:میزان بارش ها در مناطق غرب و جنوب غرب چشم گیر بوده است

بیشترین بارش ها در خنداب،کمیجان و شازندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،مرادی کارشناس هواشناسی استان مرکزی گفت: بارش‌های شدیدی در همه نقاط بویژه مناطق غرب و جنوب غرب استان از بعدازظهر دیروز تا کنون بوده است و همچنین بیشترین بارش‌ها از ایستگاه‌های خنداب، کمیجان و شازند گزارش شده است.

مرادی ادامه داد: بررسی آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهد که سامانه بارشی تا عصر امروز یا اوایل شب به فعالیت خود در استان ادامه خواهد داد.

وی گفت: بر این اساس طی این مدت رگبار باران و رعدوبرق احتمال تگرگ در مناطق سردسیر و ارتفاعات رگبار برف و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان مرکزی خاطر نشان کرد:سرعت وزش باد از ظهر امروز تا فردا سه شنبه در اغلب مناطق شدید خواهد بود و احتمال وزش باد بیش از ۸۰ کیلومتر بر ساعت در برخی از نقاط استان بویژه در مناطق جنوب و جنوب شرق استان دور از انتظار نمی‌باشد.

او افزود:فردا مصادف با روز طبیعت آسمان استان کمی تا نیمه ابری همراه با وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می‌شود و احتمال بارش‌های خفیف در برخی از مناطق در ساعات بعدازظهر محتمل است.

انتهای پیام /ی

وضعیت آب وهوا در روز طبیعت

برچسب ها: آب و هوا ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.