سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اذربایجان غربی عنوان کرد:

آمادگی تمام ظرفیت انسانی و تجهیزات برای همکاری با ستاد مدیریت بحران استان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اذربایجان غربی از آمادگی این مجموعه برای همکاری تمام ظرفیت انسانی و تجهیزات با ستاد مدیریت بحران استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اذربایجان غربی  افزود: با اعلام گزارش‌های هواشناسی مبنی بر ورود سامانه‌های بارشی به استان و‌احتمال وقوع سیل، راهداران پرتلاش این اداره کل ضمن پوشش و اجرای کامل طرح نوروزی و آمادگی لازم جهت هرگونه عملیات راهداری، برفروبی، نمک پاشی جاده در جهت ایمن سازی و خدمت رسانی به مسافران نوروزی، با تمام تجهیزات و ماشین الات راهداری ضمن لایروبی، بازگشایی و‌پاکسازی پلها، کانال‌های جاده‌ای و ریزش و رانش برداری آماده همکاری با حداکثر توان انسانی و تجهیزاتی با ستاد مدیریت بحران است.

وی ادامه داد: بازگشایی مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، ایجاد خاکریز و دیواره‌های خاکی در محدوده تعدادی از روستا‌ها و شهر‌های واقع در مسیر و حاشیه رودخانه وایجاد کانال‌های خاکی جهت کنترل و هدایت سیلاب ها، جلوگیری از ورود سیل به محیط روستا‌ها و‌شهر‌ها انجام شده است.

این مقام مسول اضافه کرد؛ بیش از ۲۰۰ لوله برای استفاده در محل‌های مختلف حادثه دیده بر اثر سیل احتمالی خریداری و توزیع شده و‌۶۰۰ نفر از راهداران برای مقابله با این سانحه در حالت آماده باش هستند.
 
انتهای پیام/م
 

آماده باش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای برای مقابله سیل

برچسب ها: حمل و نقل ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.