رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل حمل و نقل مسافر آذربایجان غربی گفت:نزدیک به ۳۰۰ هزار مسافر نوروزی توسط ناوگان حمل و نقل عمومی آذربایجان غربی جابجا شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،امیرصالح خیراندیش رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل حمل و نقل مسافر آذربایجان غربی  افزود: از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۰ فروردین ماه سال جاری افزون بر ۲۷۶ هزار مسافر نوروزی توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان جابجا شدند.

امیرصالح خیراندیش یادآور شد: در آذربایجان غربی ۳ هزار و ۵۰۰ دستگاه انواع وسایل نقلیه مسافربری فعالیت دارند که از این تعداد بیش از ۶۰۰ دستگاه اتوبوس مسافری بوده و در این بین افزون بر ۸۰ درصد اتوبوس‌های استان را ناوگان ویژه و VIP تشکیل می‌دهد.

 رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل حمل و نقل مسافر آذربایجان غربی  با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر یکی از امن‌ترین وسیله‌های سفر‌های زمینی به شمار می‌رود، اضافه کرد: تیم‌های نظارتی به صورت مستمر در پایانه‌های مسافربری عملکرد مدیران فنی و همچنین وضعیت ایمنی ناوگان را عهده دار هستند تا سفر‌های ایمنی برای مسافران بویژه در ایام نوروز رقم بخورد.
 
انتهای پیام/م
 

افرایش جا به جایی مسافر در آذربایجان غربی

برچسب ها: حمل و نقل ، نوروز 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.