سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقام حماس: خواهان افزایش روابط با ایران هستیم

معاون رئیس دفتر سیاسی حماس اعلام کرد مواضع عملی ایران در حمایت از مقاومت فلسطین بر کسی پوشیده نیست و این جنبش خواهان افزایش و تقویت روابط با تهران است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، صالح العاروری در گفتگو با شبکه تلویزیونی المیادین به مناسبت روز سرزمین اعلام کرد: مواضع ایران در برابر فلسطین کاملا شناخته شده و از زمان انقلاب اسلامی تاکنون تغییر نکرده است.

وی گفت: مواضع عملی ایران در حمایت از مقاومت فلسطین و نتایج آن بر همگان آشکار است. جنبش حماس به این روابط مشتاق و خواهان افزایش یافتن و تقویت آن است.

معاون رئیس دفتر سیاسی حماس افزود: حزب الله لبنان در مقابله با رژیم صهیونیستی تاریخی طولانی و شایسته تقدیر دارد و دستاورد‌های مهمی از جمله بیرون راندن این رژیم از خاک لبنان کسب کرده است. هماهنگی بالایی با حزب‌الله لبنان در مسئله فلسطین داریم و روابطمان داری ابعاد راهبردی در مقابله با رژیم صهونیستی است و دیدار‌های متعددی در این خصوص با دبیرکل حزب الله داشته ایم.

العاروری از حضور مقتدرانه سوریه در حمایت از مسئله و مقاومت فلسطین تقدیر کرد و گفت: روابط میان سوریه و حماس در سال‌ها اخیر شرایط خیلی خاصی را پشت سر گذاشته است.

وی در پایان تاکید کرد که جنبش جهاد اسلامی در داخل و خارج از فلسطین بخشی از صف همیشگی مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی است و با تمامی گروه‌های فلسطینی برای تقویت مقاومت همکاری دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.