سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های منتهی به شمال

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از فردا یکشنبه ۱۱ فروردین ماه در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت کماکان در جاده کرج – چالوس و برعکس ممنوع است.

وی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه در جاده کرج – چالوس از ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۱۱ فروردین ۹۸ تا ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز مذکور الی ۲ بامداد روز بعد، از کرج به سمت مرزن آباد یک طرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد انواع تریلر در جاده هراز همچنان ممنوع است، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت از ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۱۱ فروردین تا ۲۲ روز شنبه تاریخ ۱۷ فروردین از رودهن به آمل و برعکس ممنوع است.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه با توجه به گزارشی هواشناسی و ورود جو بارشی به استان از روز یکشنبه از همشهریان و مسافران نوروزی خواست از سفر‌های غیر ضروری پرهیز کنند.

 مرکز کنتزل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/ م

آغاز محدودیت‌های ترافیکی از فردا یکشنبه ۱۱ فروردین در مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.