سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراخوان حضور در مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی

شورلی هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در بیانبه‌ای از مردم مومن و فهیم خراسان شمالی برای حضور در مراسم یوم الله ۱۲ فروردین دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در بیانیه‌ای از مردم مومن و فهیم استان برای حضور در مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی دعوت کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: دوازدهم فروردین در تاریخ پرافتخار و پرفروغ انقلاب اسلامی ما نقطه عطفی است که مردم در شرایطی که کسی گمان یک نهضت بزرگ دینی را نمی‌بُرد، با تثبیت این نظام مردمی، فصلی نو را در عالم رقم زدند.

این شور و شعور وصف ناشدنی مردم و تدبیر حکیمانه معمار کبیر انقلاب با رأی قاطع ۹۸ و دو دهم درصدی، انقلاب را به تثبیت رساند تا کنگره‌های غرب و شرق به لرزه درآید و طلیعه حکومت صالحان، نویدبخش تحقق وعده لایتخلف و حتمی آخرالزمان بشود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با شعار" افتخار به گذشته وامید به آینده" در عرصه ورود به دهه پنجم انقلاب عظیم الهی، از عموم هم استانی‌های عزیز، دعوت می‌کند زینت بخش این مراسم انقلابی و معنوی باشند.

این مراسم همزمان با نمازمغرب و عشای فردا یکشنبه ۱۱ فروردین، در ۹ نقطه استان، برگزار می‌شود. مراسم محوری بجنورد در مسجد امام رضا علیه السلام بجنورد با حضور حجت الاسلام شبیری رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام / ت

فراخوان گرامیداشت ۱۲ فروردین در خراسان شمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.