استاندار خراسان شمالی 12فروردین را روز تجلی مشارکت واقعی مردم در تعیین سرنوشت خود دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز بجنورد؛محمد رضا صالحی استاندار خراسان شمالی در پیامی ، بدون تردید این روز، روز وحدت ملی ایرانیان، روز تثبیت انقلاب اسلامی و روز تجلی حکومت عدل الهی عنوان کرد.

در بخشی از پیام محمد رضا صالحی آمده است: یوم الله دوازدهم فروردین فصل 12فروردین، روز تجلی مشارکت واقعی مردم در تعیین سرنوشت خود تجدید خاطرات عبرت آموز و وحدت آفرین ملت شجاع و بیدار ایران در دوران افتخارآمیز نهضت اسلامی و از رخدادهای عظیم و استثنایی تاریخ معاصر کشور است.

بدون تردید این روز، روز وحدت ملی ایرانیان، روز تجلی مشارکت واقعی مردم در تعیین سرنوشت خود، روز تثبیت انقلاب اسلامی و روز تجلی حکومت عدل الهی است. امروز نیز ملت بزرگ ایران با پیروی از منویات مقام معظم رهبری( مدظله العالی) و با عزم و اراده ای استوار و همراه و همگام با دولت تدبیر و امید و همدل با برنامه‌های دولتمردان نظام جمهوری اسلامی در مقابل تمامی توطئه‌های زورگویان جهان ایستاده و به رغم دشمنی‌های استکبار، روز به روز به پیشرفت‌های بزرگی در عرصه‌های مختلف داخلی و بین‌المللی دست یافته‌اند.

اینجانب با گرامیداشت یوم الله 12فروردین "روز جمهوری اسلامی" رجاء واثق دارم آحاد جامعه در 29 اردیبهشت با حضور باشکوه خود در دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با خلق حماسه ای دیگر، پشتیبانی همیشگی خود را از نظام جمهوری اسلامی به جهانیان نشان دهند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.