سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح عیدانه کتاب در ساحل کنارک اجرا شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان گفت: طرح عیدانه کتاب با هدف تشویق کودکان و نوجوانان به دوستی با کتاب در زمینه‌های قصه گویی، نقاشی و کاردستی در ساحل کنارک اجرا شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، معصومه هادی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در ساحل زیبای کنارک میزبان مسافران نوروزی در طرح عیدانه کتاب بود.

وی گفت: در این طرح مسافران نوروزی با فعالیت‌های کانون پرورش فکری و کتابخوانی آشنا شدند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان افزود: در طرح عیدانه کتاب که در نوروز و با هدف تشویق کودکان و نوجوانان به دوستی با کتاب انجام شد، کارکنان کانون با حضور در میان کودکان و نوجوانان در ساحل زیبای کنارک فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون را به مخاطبان ارائه کردند.

وی بیان کرد: قصه گویی، نقاشی، کتابخوانی، بحث آزاد و کاردستی در کنار اهدای کتاب به حاضران، بخشی از فعالیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان برای حاضران در ساحل زیبای کنارک بود.

هادی اظهار داشت: شهر بندری کنارک از شهر‌های سیستان و بلوچستان و دارای جاذبه‌های دیدنی طبیعی زیادیست که گردشگران را به خود جذب می‌کند.

وی گفت: مربیان کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان با کتابخانه سیار به استقبال مسافران نوروزی در زاهدان رفتند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان افزود: روش‌های دوستی با طبیعت و مراقبت از آن از دیگر فعالیت هاییست که در قالب بحث آزاد برای مخاطبان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ع

طرح عیدانه کتاب در ساحل کنارک اجرا شد

برچسب ها: نوروز ، کتابخانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.