سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دایی: یک مدافع به همراه لک برای نساجی دروازه‌بانی کردند

مربی تیم فوتبال سایپا گفت: یک مدافع به همراه حامد لک برای نساجی مازندران دروازه‌بانی کرد و این صحنه صددرصد پنالتی بود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد دایی مربی تیم فوتبال سایپا درباره تساوی بدون گل تیمش مقابل نساجی مازندران در نشست خبری بعد از بازی اظهار کرد: ما به ۳ امتیاز این بازی احتیاج داشتیم، اما متأسفانه دوباره امروز داور، داوری بود که در گذشته هم برای ما داوری کرده بود و یک پنالتی ۱۰۰ درصد را داور برای ما نگرفت. در محوطه جریمه حریف ۲ دروازه‌بان حضور داشتند. یک مدافع به همراه حامد لک برای نساجی مازندران دروازه‌بانی کردند و این صحنه صددرصد پنالتی بود، اما نمی‌دانم داور چه فکری پیش خودش کرد.

داور پشت دروازه مجسمه نیست

او ادامه داد: من فقط از خدا می‌خواهم که چیزی پشت پرده نباشد و فقط اشتباه بوده باشد، امیدوارم مسئله‌ای نباشد که در گذشته هماهنگ شده باشد یا خط داده شده باشد. اگر داور صحنه پنالتی را ندیده باشد آن داور پشت دروازه فکر کنم مجسمه نیست و باید آن صحنه را به داور کمک می‌کرد، صحنه‌ای که همه دیدند. توپ جمع کن هم به جای داوران پشت دروازه بگذارند فرقی نمی‌کند و آن‌ها تاثیری بر داوری ندارند. یک صحنه‌ای که داور پشت دروازه می‌توانست به داور کمک کند و پنالتی صددرصد بود. بدون شک یک صحنه‌ای که همه دیدند که مدافع حریف دروازه‌بانی کرد. فقط از خدا می‌خواهم که عمدی در کار نباشد و فقط سهوی باشد. این داوری‌ها طوری شده است که من به این قضاوت‌ها شک دارم.

تبعات بازی دادن به جوانان را قبول کردیم

مربی تیم فوتبال سایپا ادامه داد: ما تیمی هستیم که در نیم فصل دوم باختی نداشتیم و ۵-۶ بازی است که گل نخورده‌ایم. فوتبال ما در آینده به این جوانانی که ما داریم افتخار خواهد کرد. این فوتبالیست‌ها، بازیکنان قابلی هستند، بازی دادن به این جوانان تبعات دارد، اما ما تبعات آن را قبول کردیم.

داور امروز مهربان بود نتیجه مساوی نمی‌شد

او افزود: ما در بازی امروز ۶۰ درصد تیم‌مان را نداشتیم و به غیر از ۵ - ۶ دقیقه بازی در اکثر اوقات سوار بازی بودیم و اگر تمام بازیکنانمان را در اختیار داشتیم شرایطمان فرق می‌کرد. مطمئن باشید اگر داور امروز مهربان بود و عادلانه داوری می‌کرد، نتیجه این نمی‌شد.

دایی خاطر نشان کرد: ما از سایپا انتظار قهرمانی نداریم، جزء تیم‌هایی هستیم که با کمترین بودجه بسته شده است. ما جنگ دارا و ندار را داریم. مطمئن باشید ما حتی به اندازه نساجی هم برای این تیم خرج نکرده‌ایم و سایپا باید به اندازه‌ای که سرمایه‌گذاری کرده است انتظار نتیجه داشته باشد. افتخار ما در لیگ امسال این است که تعدادی جوان را به آینده فوتبال معرفی می‌کنیم و آینده ما این جوانان است. امسال تیم ما توان لازم برای قهرمانی را ندارد، ما با تعدادی جوان کار می‌کنیم. تیم‌هایی که زیاد خرج کردند رتبه‌های خوبی کسب کردند و ما با جوانان کار می‌کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.