سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

استقرار غواصان نیروی دریایی با تجهیزات کامل در منطقه/ آمادگی کامل تیم عملیات ویژه ارتش در مناطق سیل زده استان گلستان


امیر دریادار طاهری گفت: تیم غواصان نیروی دریایی ارتش با تجهیزات کامل برای امدادرسانی به مردم سیل‌زده استان گلستان در منطقه مستقر هستند.


امیر دریادار دوم عبدالوهاب طاهری فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اقدامات ارتش در سیل اخیر شمال کشور اظهار کرد: پس از وقوع سیل در استان گلستان بلافاصله یک مجموعه ۱۰ تیمی کامل عملیات ویژه به همراه قایق‌های چیمنی، موتور و تجهیزات امدادونجات برای کمک‌رسانی به منطقه اعزام کردیم.

وی با بیان اینکه ۴ تیم غواصی با تجهیزات کامل در منطقه حضور دارند، ادامه داد: همچنین ۳ فروند بالگرد ما علاوه بر امدادرسانی، بررسی و شناسایی مسیر سیلاب، جابجایی مردم سیل‌زده در مناطق صعب‌العبور را به عهده داشته و آذوقه و نیازمندی‌های مردم را ارسال می‌کنند.

امیردریادار طاهری با بیان اینکه بیمارستان صحرایی ارتش را با کلیه امکانات و خدمات در منطقه سیل‌زده آق‌قلا بر پا کردیم، تصریح کرد: این بیمارستان دارای تجهیزات کامل پزشکی بوده و پزشکان بومی، متخصص و جهادگر به مردم سیل‌زده استان خدمات بهداشت و درمان ارائه می‌دهند.

فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه بیمارستان صحرایی ارتش روزانه به بیش از ۱۰۰۰ نفر خدمات پزشکی ارائه می‌دهد، ادامه داد: این بیمارستان دارای تجهیزات کامل پزشکی، اتاق عمل مجزا، بستری، رادیولوژی و بخش‌های دیگر بوده و درمانگاه‌های تخصصی و کاملی دارد.

وی با بیان اینکه تیم‌های پزشکی و درمانی ارتش را نیز تقویت کرده‌ایم، افزود: سامانه سیار پزشکی در خصوص بررسی اوضاع بعد از فروکش شدن سیل در منطقه حضور داشته و به مردم خدمات می‌دهد.

امیر دریادار طاهری ادامه داد: علاوه بر اقدامات اشاره شده، تیم ویژه دیگری در منطقه حضور داشته و به بررسی و کمک به نیازهای مردم سیل‌زده استان گلستان و مناطق صعب‌العبور و شهرستان‌های مجاور می‌پردازد.

فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه تجهیزات پخت غذای گرم و نان را در منطقه مستقر کردیم، یادآور شد: گروه‌های جهادی و امدادی از شهرستان‌های دیگر اعم از آتش‌نشان، امداد و نجات و غیره در منطقه حاضر شده و به سیل زدگان خدمت رسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه انبارهای یخچال‌های سیار را نیز در منطقه مستقر کردیم، خاطر نشان کرد: در این انبارها مواد فاسدشدنی را نگهداری می‌کنیم تا مشکلی در حوزه مواد غذایی فاسدشدنی پیش نیاید.

امیردریادار طاهری یکی از خدمات شاخص ارتش را جابجایی خانمی باردار در محاصره کامل آب توسط بالگردهای ارتش عنوان کرد و افزود: همکاران ارتش این هموطن را بلافاصله به بیمارستان گرگان منتقل کردند.

فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش در پایان گفت: با کمک کادر درمان بومی منطقه، خیرین و پزشکان متخصص نیروی دریایی ارتش، شرایط بستری بیماران را فراهم کردیم تا بتوانیم بهترین خدمات را به نحو مطلوب به مردم عزیز مناطق سیل زده ارائه دهیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: ارتش ، حوادث طبیعی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.