سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدا و سیما در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان بسیار تأثیرگذار است

با توجه به تهاجم فرهنگی ، نقش صدا و سیما در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان بسیار تأثیرگذار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،مدیر کل و معاونان صدا و سیمای خراسان جنوبی امروز با استاندار این استان دیدار کردند.

معتمدیان استاندار خراسان جنوبی در این دیدار با اشاره به نقش دیدار مدیرکل و معاونان صدا و سیما با استاندارصدا و سیما در جامعه گفت: با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب، نقش صدا و سیما در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان بسیار تأثیرگذار است.

وی خراسان جنوبی را استانی با ظرفیت‌های اقتصادی و گردشگری بالا دانست و افزود: صدا و سیمای استان در معرفی این ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان به ویژه در زمینه گردشگری و جذب سرمایه گذار و گردشگر نقش بسزایی دارد.

معتمدیان همچنین از جایگاه ششم خراسان جنوبی در زمینه گردشگری در نوروز امسال خبر داد.

مدیر کل صدا و سیمای استان هم افزایش مخاطبان شبکه خاوران به ۷۳ درصد، افزایش چشمگیر حضور در شبکه‌های سراسری، کسب جایگاه‌های اول تا سوم خبر و رادیو در بین مراکز استان‌های کشور و پخش برنامه‌های متنوع و کیفی در سیمای خراسان جنوبی را از جمله دستاورد‌های مهم صدا و سیمای استان برشمرد.

 آینه دار، پخش بیش از ۸۴ هزار دقیقه برنامه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از بخش‌های مختلف صدا و سیما و خبر را از دیگر اقدامات شاخص صدا و سیمای خراسان جنوبی اعلام کرد.

انتهای پیام/ک

دیدار مدیرکل و معاونان صدا و سیما با استاندار

برچسب ها: استاندار ، صدا و سیما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.