سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۳ هزار مسافر نوروزی در مدارس سیستان و بلوچستان اقامت کردند

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: ۳۳ هزار و ۲۱۳ مسافر در قالب ۹ هزار و ۲۲۶ خانوار تاکنون در مدارس، خانه‌های معلم و اردوگاه‌های تفریحی این استان اسکان داده شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،   ارجمندی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: امسال هزار و ۱۴۳ کلاس درس در قالب ۱۲۲ مدرسه، هشت خانه معلم و سه اردوگاه تفریحی - فرهنگی آموزش و پرورش برای پذیرایی مسافران نوروزی سیستان و بلوچستان آماده شده است.

وی افزود: همچنین با توجه به افزایش شمار مسافران نوروزی به سیستان و بلوچستان ۳۰ کلاس درس بین راهی در شهرستان‌های نصرت آباد، دلگان، بمپور و بزمان پیش بینی شده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شهرستان‌های زاهدان و چابهار دارای بیشترین پذیرش مسافران نوروزی در مدارس این استان هستند گفت: با توجه به استقبال مسافران نوروزی ۱۰۳ کلاس درس دیگر در زاهدان برای اسکان موقت گردشگران تدارک دیده شد.

وی با اشاره به عملکرد ستاد تکریم و اسکان نوروزی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در نوروز ۹۷ گفت: ۱۸ هزار و ۸۴۸ خانوار در قالب ۲۳۷ هزار و ۴۸۶ نفر روز سال گذشته در مدارس این استان اسکان داده شدند.

انتهای پیام/ع

۳۳ هزار مسافر نوروزی در مدارس سیستان و بلوچستان اقامت کردند

برچسب ها: نوروز ، فرهنگیان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.