سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک به سرنشنیان خودرو‌های گرفتار در جاده‌های مازندران

ماموران هلال احمرمازندران به سرنشنیان ۱۸۶ دستگاه خودرو در محور‌های مواصلاتی مازندران امدادرسانی کردند.

غلامعلی فخاری معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمرمازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته و در پی بارش برف در محور‌های کوهستانی استان  به ویژه در محور‌های هراز، کندوان، ساری به کیاسر، گلوگاه به دامغان و محورسوادکوه، تیم‌های نجاتگر هلال احمر استان موفق شدند با رهاسازی ۱۸۶ دستگاه خودروی زمینگیر شده، خدمات امدادی لازم را به بیش از هزارنفر ارائه نمایند.

وی افزود: در این عملیات ۱۲ تیم مجهز امدادی متشکل از ۳۷ نفر نجاتگر و امدادگر با بکارگیری انواع تجهیزات و خودرو‌های نجات و پشتیبانی مشارکت داشتند.

لازم به ذکر است؛ از آغاز طرح نوروزی  جمعیت هلال احمر در ۲۴ اسفند ۹۷ تا ۶ فروردین ۹۸، بیش از ۱۶۵ هزار گردشگر نوروزی از خدمات طرح نوروزی هلال احمر استان در دو حوزه امداد و نجات و ایمنی و سلامت مسافران بهره‌مند شدند.

همچنین در این مدت حدود ۱۴۸ هزار بسته فرهنگی و بروشور‌های اطلاع رسانی نیز توزیع شد و بیش از ۱۴۸ هزار نفر در قالب طرح  ایمنی و راهنمایی مسافرین  نوروزی از خدمات متنوع این طرح نظیر خیمه‌های نماز، فضای دوستدار کودک، ایستگاه‌های سلامت و همچنین طرح سحاب برخوردار شدند.

انتهای پیام/ م

امدادرسانی به سرنشنیان ۱۸۶ دستگاه خودرو در مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.