سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسکان یک میلیون و ۱۹۷ هزار نفر روز مسافر نوروزی در مدارس فارس

دبیرستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش وپرورش فارس از اسکان یک میلیون و ۱۹۷ هزار نفر روز مسافر نوروزی در مدارس و مراکز اقامتی وابسته به آموزش و پرورش فارس تا صبح روز چهارشنبه ۷ فروردین خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد ظاهر مزارعی دبیرستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش وپرورش فارس گفت: تا صبح روز هفتم فروردین ماه ۹۸، یک میلیون و ۱۹۷ هزار و ۴۳۸ نفر روز، در مدارس و مراکز اقامتی وابسته به آموزش و پرورش فارس اسکان داده شده اند.

وی افزود: از ابتدای شروع فعالیت ستاد اسکان نوروزی، همه ستاد‌های اسکان وابسته به آموزش و پروش فارس آماده پذیرش و اسکان فرهنگیان عزیز بودند.

مزارعی ادامه داد: با توجه به نزول رحت الهی در طی چند روز اخیر و وقوع سیل و آب گرفتگی در برخی از نقاط استان بنا بر تاکید وزیر آموزش و پرورش و همچنین ستاد مدیریت بحران استانداری فارس، ستاد‌های اسکان فرهنگیان میزبان بسیاری از هم وطنانمان بودند.

دبیرستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش وپرورش فارس تصریح کرد: تا صبح روز چهارشنبه ۷ فروردین ۹۸، بیش از ۳۹۹ هزار نفر در قالب ۱۱۰ هزار خانواده و در مجموع یک میلیون و ۱۹۷ هزار نفر روز مسافر نوروزی در مدارس فارس اسکان داده شدند.
انتهای پیام/م

پذیرش فرهنگیان در مدارس فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.