سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیشترین بارندگی چند روز اخیر در یاسوج ثبت شد

مدیر کل اداره هواشناسی کهگیلویه وبویراحمد میزان بارش‌های اخیر در این استان تا ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه را اعلام کرد که بر اساس آن نیمه شمالی استان شامل یاسوج، سی سخت، و امام زاده جعفر بیشترین حجم بارندگی را به خود اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگار جوان از یاسوج ،مهدی کاکاوندمدیر کل هواهواشناسی کهگیلویه وبویراحمد  سه شنبه شب در گزارشی گفت: در ماشمی زیلایی ۲۳۸.۵، امیر اباد بابکان ۲۲۵، چاه پازنان ۲۰۵ و یاسوج ۱۹۵.۵ میلیمتر باران ثبت شده است.

وی ادامه داد:میزان بارندگی‌ها در ابده گاه ۱۹۳، سی سخت ۱۷۹، لنده ۱۷۰، گنجه‌ای ۱۶۶.۵، قلعه دختر ۱۴۴، کریک ۱۳۸ و باشت ۱۳۶ میلیمتر بوده است.

به گفته کاکاوند در بوستان ۱۳۲، مارگون ۱۲۴، سراسیاب یوسفی ۱۲۰، امامزاده جعفر ۱۱۶.۸، دیشموک ۱۰۲ و سوق ۱۰۰ میلیمتر بارندگی ثبت شده است.

وی اضافه کرد:لیکک ۹۲، دوگنبدان ۸۹.۸، چرام ۸۶، دهدشت ۸۵.۱ و پاتاوه ۸۰ میلیمتر بارندگی داشته است.

کاکاوند تاکید کرد بارشی که در ۳۵ ساعت گذشته در استان ثبت شده در دوره آماری بی سابقه بوده است.

وی ادامه داد: سامانه بارشی امشب از سطح استان عبور می‌کند و با توجه به بالا بودن رطوبت هوا، مه صبحگاهی در محور‌های مواصلاتی دور از انتظار نیست.

برای کل استان شرایط جوی پایدار پیش بینی می‌شود و از شب چهارشنبه افزایش ابر و از پنج شنبه با ورود سامانه جدید انتظار بارندگی باران در بخش‌هایی از استان و بارش در ارتفاعات وجود دارد.

شهرستان بویراحمد با میانگین ۲۰۰ میلیمتر بیشترین حجم بارندگی و به تبع آن بیشترین حجم خسارت ناشی از سیل را داشته است. 

انتهای پیام/غ

پایان بارندگی در استان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.