نوجوان باشتی در رودخانه فصلی شوش بخش بوستان شهرستان باشت غرق شد.

جان باختن یک نفر در رودخانه فصلی بوستان باشتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، وحید محمدی تبار  مدیرکل ستاد بحران استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: محمد زرین کلاه نوجوان ۱۵ ساله باشتی حین عبور از حاشیه رودخانه فصلی شوش و تماشای سیلاب در بخش بوستان شهرستان باشت در آب‌های خروشان این رودخانه گرفتار شده و جان خود را از دست داد.

این نوجوان اهل و ساکن روستای ده کُند بوستان باشت بوده است.

در اطلاعیه‌های دستگاه‌های مختلف از مردم و گردشگران خواسته شده از تردد و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مناطق سیلاب خیز خودداری کنند.

بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب که از دیروز در مناطق مختلف استان آغاز شده همچنان ادامه دارد.

سیل به شبکه آب روستایی شهرستان دنا خسارت سنگینی وارد کرد

غلام محمد زارعی عصر سه شنبه در حاشیه بازدید از چند منطقه پرخطر شهرستان بویراحمد در جمع خبرنگاران افزود: تلاش می‌شود که هرچه سریع‌تر رفع مشکلات و ترمیم آسیب‌های ناشی از سیل را داشته باشیم.

زارعی با اشاره به آبگیری کامل سد شاه قاسم یاسوج، ابراز داشت: ایمنی و پایداری سد مناسب بوده و شیر تنظیم خروجی سد نیز مدیریت می‌شود.

زارعی با اشاره به ثبت بیش از ۳۰۰ میلیمتر بارش در برخی مناطق استان، عنوان داشت: ورود سیلاب به منازل در روستای پریکدان شهرستان بویراحمد را داشتیم که سعی شد مسیرهای ورود آب به منازل مسدود شود و کنترل سیلاب به سمت کانال‌های هدایت آب با بکارگیری تجهیزات راهداری را داشته باشیم.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس تصریح کرد: همچنین بازدیدهایی از پل‌های مختلف شهرستان بویراحمد انجام و تمهیدات لازم اندیشیده شد.

زارعی عنوان داشت: با توجه به سرریز شدن آب از روی پل زردک، این پل با در نظر گرفتن موارد ایمنی مسدود شد.

زارعی با اشاره به قطع آب برخی مناطق در شهرستان بویراحمد، ابراز داشت: با توجه به تأمین آب بخش زیادی از آب شرب شهر یاسوج از چشمه‌های بالادست، این چشمه‌ها به علت حجم بالای بارش و سیلاب، گل آلود شده و با تاکید بر رعایت بهداشت شبکه توزیع آب مناطق هدف قطع شد.


۵ جاده ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد مسدود شد

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: پنج جاده ارتباطی این استان به سبب طغیان رودخانه ها، آبگرفتگی شدید، ریزش کوه و شرایط ناایمن تا اطلاع بعدی توسط پلیس راه نیروی انتظامی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مسدود شدند.


رانش زمین روستای «آبیدک زیلایی» را در بویراحمد بلعید

فرماندار بویراحمد گفت: پس از بارندگی های سیل آسا در کهگیلویه و بویراحمد ،روستای «آبیدک» دهستان زیلایی در شهرستان بویراحمد بر اثر رانش زمین محو شد و هیچ اثری از آن وجود ندارد.


یک روستا زیر آوار ماند/ ۳ روستا با قایق تخلیه شدند

فرماندار شهرستان بویراحمد از خسارت فراوان به بخش‌های مختلف به دلیل وقوع سیل خبر داد و گفت: یک روستا زیر آوار ماند و ۳ روستا نیز با قایق تخلیه شد.

 

انتهای پیام/م

جان باختن یک نوجوان بر اثر وقوع سیل

برچسب ها: سیل ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.