سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار چرام خبر داد؛

قطع ارتباط شهرستان‌های چرام و کهگیلویه با شهرستان بویراحمد

به دلیل تخریب بخش زیادی از محور و جاده تردد شهرستان‌های چرام، کهگیلویه به شهرستان بویراحمد (شهر یاسوج) و جلوگیری از خطرات احتمالی این محور تا اطلاع ثانوی مسدود است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگار جوان از یاسوج ،ارتباط شهرستان‌های چرام و کهگیلویه به مرکز استان براثر بارندگی و سیلاب و تخریب گسترده محور اصلی و آسیب دیدگی ابنیه‌های فنی در این محورقطع شد.

فرماندار چرام در این زمینه گفت: سیلاب شدید، تجمع مواد آبرفتی در مسیر سرفاریاب به یاسوج و خطر انفجار لوله انتقال گاز این مسیر را تخریب و مسدود کرده است.

فتاحی اصل با اشاره به تخریب گسترده محور شهرستان‌های چرام، کهگیلویه به شهر یاسوج مرکز استان و ضمن هشدار به عموم مردم، مسافران و مسئولان استان افزود : بارش شدید باران و انتقال حجم وسیع آب و مواد آبرفتی از بالادست به تنگه امامزاده شاه حمزه مسیر ارتباطی شهرستان‌های چرام و کهگیلویه با مناطق جلیل و مرکز استان را قطع کرده است و باعث آسیب رساندن به تعداد زیادی ابنیه‌های فنی و جاده‌ها و محور‌های این مسیر شده است.

فرماندار چرام با اشاره به اینکه، واقع شدن خط انتقال لوله گاز جنوب به مناطق شمال و خارج از کشور در این نقطه خطر بروز انفجار را افزایش داده است، ضمن هشدار به مردم، از مسئولان خواست پیش از وقوع حادثه‌ای ناگوار، در این خصوص چاره اندیشی کنند.

فتاحی اصل  با رد شایعه ترک برداشتن سد بتنی واقع در این نقطه ادامه داد: فعلا در این خصوص نگرانی وجود ندارد.

وی از مسافران خواست برای سفر به مناطق جنوبی استان و بالعکس مسیر دیگری را انتخاب کنند.

انتهای پیام/غ

سیل راه ارتباطی را بست

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.