سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اکیپ های امدادی و دستگاه ها آمادگی کامل برای مواجه با بحران طبیعی را داشته باشند

فرماندار نایین گفت: اکیپ باید همواره آمادگی کافی برای مواجه با بحران داشته باشند و اقدامات پیش‌گیرانه را انجام دهند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمود جمالی فرماندار نایین گفت: با توجه به افزایش میزان بارش باران و ورود سامانه‌های بارشی به شهرستان، اعضای ستاد مدیریت بحران این شهرستان برای امداد رسانی در حوادث احتمالی به حالت آماده باش درآمده اند.

 
به گفته این نماینده دولت، تمام دستگاه‌های اجرایی، خدماتی، امدادی، ایمنی، شهرداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان با هدف ایجاد هماهنگی‌های لازم برای مقابله با حوادثی نظیر جاری شدن سیل، در آماده باش کامل به سر برده و امکانات، ادوات و تجهیزات راهسازی نیز برای حضور در حوادث احتمالی آماده به کار می‌باشند.
 
جمالی با اشاره به اینکه ستاد بحران نایین آمادگی کامل برای مواجه با بحران طبیعی را دارد افزود: در دو روز گذشته در فرمانداری شهرستان برنامه ریزی‌هایی صورت گرفت که پس از بازدید از روستا‌های گردنه ملااحمد و روستا‌هایی که در کنار کوه‌ها وجود دارند تمامی اکیپ‌های امدادی و خدماتی شهرستان برای آمادگی و خدمت رسانی به صورت آماده باش می‌باشند.
 
به گفته وی، اعلام وضعیت اضطراری را به تمامی دهیاران روستایی نایین اعلام کرده که با توجه به اینکه عمده مشکلات در وقوع سیلاب و تخریب خلاصه می‌شود در این زمینه بایستی اقدامات مناسب تری صورت گیرد.
 
رئیس ستاد بحران نایین افزود: بنیاد مسکن و نهاد‌های آموزشب شهرستان نیز برای اسکان موقت زمینه‌هایی را فراهم نموده و تجهیزات مورد نیاز در آن‌ها قرار داده شده است.
 
انتهای پیام/م 
 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.