سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خلیج فارس مواج می‌شود/ هشدار درباره آبگرفتگی معابر

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به مواج شدن خلیج فارس از عصر امروز، درباره افزایش بارش‌ها و آبگرفتگی معابر در دو روز آینده هشدار داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرج الله شکوهی پور افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که از عصر امروز با افزایش سرعت وزش باد جنوب شرقی خلیج فارس به تدریج مواج می‌شود و دوشنبه و سه شنبه به سبب وزش باد شدید، خلیج فارس کاملا طوفانی خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز در برخی ساعات وقوع رگبار باران و رعدو برق در برخی نقاط استان دور از انتطار نیست، اما فردا و سه شنبه، با تقویت ناپایداری‌های جوی، بر شدت بارش‌ها افزوده خواهد شد که در این مدت نسبت به آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها و جاده‌های موصلاتی استان هشدار داده می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر آسمان استان را تا پیش از ظهر فردا، نیمه ابری تا ابری همراه با وزش شدید باد، گاهی گردوخاک، رگبار باران و رعدوبرق و در برخی نقاط احتمال ریزش تگرگ پیش بینی کرد.

 شکوهی پور،تصریح کرد: جهت وزش باد بیشتر جنوب شرقی تا شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۶ کیلومتر در ساعت گاهی تا بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت و از امشب با سرعت ۱۸ تا ۵۰ گاهی بیش از ۷۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی افزود: ارتفاع موج دریا نیز امروز، ۶۰ تا ۱۲۰ و از امشب به تدریج ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر است که فردا به ۱۲۰ تا ۳۰۰ سانتیمتر می‌رسد.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر، بیان کرد: فردا در بندر بوشهر جزر اول دریا ۰۴:۳۸، مد اول دریا ۱۱:۰۶ دقیقه، جزر دوم دریا ساعت ۱۷:۴۳ و مد دوم ساعت ۲۳:۴۱ خواهد بود.

انتهای پیام/م

افزایش بارش‌ها و آبگرفتگی معابر در بوشهر

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.