شهردار بوشهر گفت: تمهیدات لازم برای اسکان موقت گردشگران نوروزی با احتمال نامساعد شدن وضعیت جوی در نوروز پیش بینی شده است.

آماده اسکان موقت گردشگران نوروزی در شرایط نامساعد جوی هستیمبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید نور الدین امیری شهردار بوشهر گفت: در این زمینه تمهیدات و پیش بینی‌های لازم نسبت به اسکان موقت مسافران در مدارس، مساجد، دانشگاه‌ها و سایر مکان‌های عمومی انجام شده و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

وی بیان کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر نامساعد شدن شرایط آب و هوایی بوشهر مسافران و گردشگران نکات ایمنی توصیه شده از سوی همکاران در گروه‌های سد معبر و پلیس شهربان شهرداری بندر بوشهر را مد نظر قرار داده و از استقرار در نقاط ساحلی و نزدیک به دریا اجتناب کنند.

شهردار بوشهر تاکید کرد: از مهمانان و گردشگران نوروزی شهر بوشهر انتظار است به منظور حفظ زیبایی ساحل و استفاده بهینه و حداکثری از این قابلیت برای عموم مردم از برپایی چادر در ساحل و پارک‌ها خودداری کنند.

امیری گفت: شهروندان و به ویژه مسافران در صورت مشاهده هر گونه مشکل و کاستی نظر، انتقاد و پیشنهاد سازنده خود را از سامانه شبانه روزی ۱۳۷ شهرداری مطرح و پیگیری کنند.

وی افزود: شرایط نامساعد شهر‌های شمال کشور بیانگر افزایش بی سابقه و حضور بیش از پیش میهمانان و گردشگران نوروزی به شهر بوشهر است.

شهردار بوشهر یادآور شد: انتظار می‌رود گردشگران ضمن نگهداری تاسیسات و امکانات نهایت همکاری را با دست اندرکاران ستاد تسهیلات سفر‌های نوروزی داشته باشند.

انتهای پیام/م

شرایط اسکان مسافران بوشهر در شرایط نامساعد جوی مهیاست

برچسب ها: نوروز ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.