سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از یک میلیون تردد خودرو در سیستان و بلوچستان ثبت شد

مدیرکل رهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: یک میلیون و ۱۴۶ هزار و ۵۸۰ تردد خودرو از ابتدای طرح نوروزی تاکنون در محور‌های ارتباطی این استان ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علی خانقائی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان اظهار داشت: یک میلیون و ۱۴۶ هزار و ۵۸۰ تردد خودرو از ابتدای طرح نوروزی تاکنون در محور‌های ارتباطی این استان ثبت شده است که  نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰ درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: محور‌های بمپور- ایرانشهر و برعکس و هیرمند- زابل در این مدت پر ترددترین مسیر‌های سیستان و بلوچستان بودند.

وی گفت: ۸۸ هزار و ۷۵۳ مسافر از ابتدای طرح تاکنون در سیستان و بلوچستان توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای جابجا شدند که ۷۰ درصد به داخل استان و بقیه به مقاصد برون استانی سفر کرده بودند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: همچنین ۲۷ هزار و ۶۸۶ نفر مسافر در این مدت از سایر استان‌ها توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای وارد این استان شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به تردد مسافری در پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون افزون بر ۱۵ هزار و ۲۷۸ نفر در پایانه مرزی استان جابجا شدند که نسبت به مدت مشابه ۲۰ درصد افزایش رشد داشته است.

انتهای پیام/ع

بیش از یک میلیون تردد خودرو در سیستان و بلوچستان ثبت شد

برچسب ها: نوروز ، حمل و نقل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.