مدیرعامل منطقه آزاد چابهار گفت: توجه بیشتر به رفاه، معیشت مردم، توسعه، رونق تولید و اشتغال سرلوحه فعالیت‌های مدیران قسمت‌های مختلف این منطقه در سالجاری خواهد بود.

رونق تولید و اشتغال سرلوحه مدیران در منطقه آزاد چابهار است به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، عبدالرحیم کردی مدیرعامل منطقه آزاد چابهار   اظهار داشت: تحقق شعار امسال را زمینه تمام فعالیت‌های منطقه آزاد چابهار قرار خواهیم داد.

وی بیان کرد: برنامه‌های اجرایی تمام حوزه‌های منطقه آزاد چابهار در سالجاری زمینه ساز رونق تولید است.

رئیس هیات مدیره منطقه آزاد چابهار گفت: فعالیت‌های عمرانی در سال جدید باید زیرساخت‌های تولید را تامین کند تا موفقیت لازم حاصل شود.

وی ادامه داد: ترانزیت نیز تولید خدماتی است که در راستای حمایت از تولید با برنامه ریزی صحیح می‌تواند نقش مهمی در رونق تولید ایفا کند.

کردی به موفقیت‌های زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار در سال ۹۷ اشاره کرد و افزود: تصویب توسعه منطقه آزاد در روز‌های پایانی سال هدیه‌ای نوروزی از سوی دولت و شورای عالی مناطق آزاد به مردم چابهار بود که این امر نوید دهنده رونق بیشتر اقتصاد و تولید منطقه در سال‌های پیش رو است.

وی از تلاش‌های اعضا و روسای ۱۲ گانه ستاد اجرایی خدمات سفرمنطقه آزاد چابهار و کارکنان سازمان در استقبال از مسافران نوروزی و مهیا کردن امکانات برای گردشگران قدردانی کرد.

منطقه آزاد چابهار برای استقبال از مسافران در سال نو برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی و هنری را تدارک دیده است.

راه اندازی شناه گاه امن در پلاژ تفریحی تیس، تدوین و طراحی جدول برنامه‌های نوروزی و اهداء پکیج‌های فرهنگی به مسافران و گردشگران نوروزی، برپایی نمایشگاه سوغات، هدایا، صنایع دستی و غذا‌های محلی کشور، اطلاع رسانی از خدمات و برنامه‌ها در رسانه ها، بازگشایی راه‌های دسترسی به مناطق گردشگری، پاکسازی، زیبا سازی سواحل و مکان‌های اسکان مسافران، تدارک جشنواره بهار در چابهار از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در ایام تعطیلات نوروزی در منطقه آزاد این شهرستان است.

انتهای پیام/ع

رونق تولید و اشتغال سرلوحه مدیران در منطقه آزاد چابهار است

برچسب ها: نوروز ، منطقه آزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار