مسافران و گردشگران نوروزی از نمایشگاه سوغات، هدایا، صنایع دستی و غذا‌های محلی کشور در منطقه آزاد چابهار اسقبال خوبی کردند.

گردشگران از نمایشگاه سوغات و هدایای چابهار استقبال کردند به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، عدنان حسینی مدیر گردشگری منطقه آزاد چابهار اظهار داشت: این نمایشگاه شامل ۶۰ غرفه متنوع با انواع محصولات مرغوب از ۲۲ استان کشور برپا شده است.

عدنان حسینی با بیان اینکه انواع سوزن دوزی و سکه دوزی بلوچی، صنایع دست زنان و مردان، سفال و هنر ایرانی از هنرمندان کشور در این نمایشگاه ارائه شده، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه برای بازدید و خرید تا پایان تعطیلات نوروزی دایر است تا گردشگران بتوانند علاوه بر تفریح و گردش سوغات و هدایا خود را خریداری کنند.

وی افزود: چابهار به دلیل متصل بودن به آب‌های اقیانوس هند دارای آب و هوای مساعد و جاذبه‌های فراوان تفریحی و گردشگری است و به عنوان مقصد اصلی سفر‌های نوروزی شناخته می‌شود.

مدیر گردشگری منطقه آزاد چابهار گفت: برای میزبانی هرچه باشکوه‌تر از مهمانان و مسافران نوروزی برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر نمایشگاه صنایع دستی، سوغات و هدایا، جشنواره بهار در چابهار با برنامه‌های شاد و مفرح متنوعی تدوین و طراحی شده که از سوم فروردین تا پایان نوروز با اجرای کنسرت‌های موسیقی پاپ، اجرای موسیقی زنده و رقص محلی، مسابقات و برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی ازجمله موج سواری و غواصی، اهداء پکیج‌های فرهنگی به مسافران، نمایشگاه صنایع‌دستی، سوغات و هدایا از مسافران نوروزی استقبال می‌کند.

انتهای پیام/ع

گردشگران از نمایشگاه سوغات و هدایای چابهار استقبال کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار