سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول بسیج عشایر خراسان شمالی

اعزام گروه های جهادی عمرانی و پزشکی بسیج به مناطق عشایری سیل زده

گروه‌های جهادی عمرانی و پزشکی بسیج به مناطق عشایری سیل زده خراسان شمالی اعزام می‌شوند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، نوروز محمد قنبرزاده مسئول بسیج عشایری استان از اعزام گروه‌های جهادی به مناطق عشایری در روز‌های آینده خبر داد و گفت: گروه‌های جهادی عمرانی و پزشکی روز ششم فروردین در صورت بازگشایی راه‌ها اعزام خواهند شد.
نوروز محمد قنبرزاده افزود: براساس آمار‌های بدست آمده در بارندگی روز‌های اخیر خسارات شدیدی به منازل، چادر‌ها و دامداری‌های یک هزار و ۵۰۰ خانوار عشایر خراسان شمالی در استان گلستان، ۱۲۰ خانوار عشایری در مانه و سملقان و ۷۵ خانوار در شهرستان راز و جرگلان وارد شده است.
وی گفت:: مناطق عشایری جیران سو، تکل کوه، کور بابا، هوشان، قلیچ قامیش، باران آباد و کمایلق در مانه وسملقان و مناطق آیرقایه و حصارچه در راز و جرگلان دچار تخریب و خسارت شده اند.
قنبرزاده با اشاره به اقدامات خدمت رسانی به مناطق سیل زده عشایری افزود: ۲۲۴ چادرعشایر و ۲۰۰ بسته مواد غذایی توسط هلال احمر با همکاری نیرو‌های بسیج و سپاه در مناطق باران زده و سیلگیر توزیع شد.
وی افزود: ۲ بالگرد برای خدمات رسانی و ارسال بسته‌های غذایی به مناطقی که راه دسترسی به آن‌ها به واسطه سیل از بین رفته اعزام شدند.
انتهای پیام / م

اعزام گروه‌های جهادی عمرانی و پزشکی بسیج به مناطق عشایری سیل زده

برچسب ها: بارش باران ، خسارت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.