سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک هفته بدون حادثه از شروع طرح نوروزی/ توسعه زیرساخت‌های امدادی شوط راه حل کاهش تصادفات و تلفات است

سرپرست جمعیت هلال احمر شوط توسعه زیرساخت‌های امدادی در این شهرستان را مهم‌ترین راه حل کاهش تصادفات و تلفات عنوان کرده و از کاهش تصادفات جاده‌ای در ۷ روز اول اجرای طرح نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،حجت رستمی سرپرست جمعیت هلال احمر شوط درخصوص توسعه بخش‌های مختلف امدادی در شوط گفت: علاوه بر وجود مراکز امدادی نظیر آتش نشانی، اورژانس جاده‌ای و درمانگاه‌ها در شوط، یولاگلدی و مرگنلر یک موردپروژه ساخت پایگاه امدادونجات جاده‌ای نیز در جوار فرودگاه منطقه آزاد در دست برنامه ریزی و اقدام بوده که با بهره برداری از آن ارائه خدمات امداد جاده‌ای در سطح جاده بین المللی افزایش وکه تلفات جانی ناشی از تصادفات در محور یاد شده کاهش خواهد یافت.

وی، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز طرح‌های خدمات سفر نوروزی اشاره و افزود: طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر همزمان با سراسر کشور از ۲۵ اسفند شروع و تا ۱۷ فروردین سال جدید ادامه خواهد داشت.

سرپرست جمعیت هلال احمر شوط از برپایی تعداد ۲ پست ایمنی و سلامت مسافرین و ۱ پست امداد و نجات نوروزی در شهرستان خبر دادو ابراز کرد: تصادفات جاده‌ای در ایام نوروز نسبت به زمان مشابه سال قبل در حوزه تحت پوشش پایگاه امداد جاده‌ای هلال احمر کاهش یافته بطوریکه از ابتدای طرح تاکنون هیچ مورد حادثه‌ای اتفاق نیفتاده است.

وی، در پایان سخنان خود نمازگزاران را به رعایت نکات امدادی و مقررات راهنمایی و رانندگی توصیه کرده و خواستار همراهی همشهریان عزیز در خصوص توسعه فرهنگ ایمنی و امدادی شد.

 

انتهای پیام/م

 

ازوم توسعه زیرساخت‌های امدادی

برچسب ها: هلال حمر ، نوروز98
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.