سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش اسکان نوروزی در شهرداری شیراز

معاون خدمات اجرایی شهرداری شیراز گفت: ظرفیت اسکان شهرداری شیراز دو برابر افزایش یافته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ، حسن پور معاون خدمات اجرایی شهرداری شیراز با اشاره به اینکه شش کمپ بزرگ اقامتی با ظرفیت ۸ هزار و ۵۰۰ چادر برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده است، بیان کرد: علاوه بر این تعداد کانکس در کمپ زیبا شهر و باغ جنت، ۱۸ سالن سرپوشیده ورزشی و ۴۲ حسینیه هم در اختیار مسافران نوروزی قرار دارد.

وی با بیان اینکه ظرفیت اسکان نوروزی شهرداری شیراز پارسال ۷۵۰ هزار بوده و امسال ظرفیت اسکان در این شهرداری تا دو برابر افزایش یافته، افزود: با هدف کنترل ترافیک از محل اسکان در هر کمپ چهار اتوبوس گردشگری صبح و چهار اتوبوس بعد از ظهر مسافران را به محل‌های گردشگری و زیارتی شهر انتقال می‌دهند.

عسکر نجفی مدیر کل آموزش وپرورش فارس نیز تصریح کرد: آموزش و پرورش ۱۵ هزار کلاس درس در ۶ هزار و ۱۰۰ مدرسه با ۶۸ پایگاه پذیرش، فرهنگیان را در سراسر استان اسکان می‌دهند.

وی ادامه داد: پارسال نزدیک به یک میلیون و ۸۰۰ هزار فرهنگی در مدارس استان اسکان داشتند که تاکنون حدود ۲۰۰ هزار نفر مسافر نوروزی در مدارس استان اسکان یافته اند که در پنج سال متوالی آموزش وپرورش فارس در زمینه اسکان مقام اول کشور را به خود اختصاص داده است.

نجفی افزود: ۲۲۰ هتل و هتل آپارتمان، ۱۰۰ اقامتگاه بوم گردی و بیش از ۱۲۰ خانه مسافر در استان با همه ظرفیت آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی هستند.

مدیر کل آموزش وپرورش فارس اضافه کرد: حدود سه میلیون و ۹۰۰ هزار مسافر نوروز پارسال در استان فارس اسکان داشتند که پیش بینی می‌شود این آمار نوروز امسال تا ۵ میلیون نفر افزایش یابد.

انتهای پیام/ت

افزایش اسکان نوروزی در شیراز

برچسب ها: شورای شهر ، نوروز 98
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.