سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رایزنی آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان درباره کره شمالی

وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد استفن بیگن، فرستاده ویژه این کشور در امور کره شمالی به منظور گفتگو درباره خلع سلاح هسته‌ای شبه‌جزیره کره به انگلیس می‌رود.

­به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی وزارت امور خارجه آمریکا گزارش داد استفن بیگان، نماینده ویژه آمریکا در امور کره شمالی امروز سه شنبه برای ملاقات با همتا‌های خود از انگلیس، فرانسه و آلمان و گفتگو درباره تلاش‌های هماهنگ به منظور پیشبرد خلع سلاح هسته‌ای نهایی و قابل راستی آزمایی کره شمالی راهی لندن می‌شود.

وزارت امور خارجه آمریکا شامگاه دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «استفن بیگن ۱۹ مارس (سه شنبه) برای دیدار با همتایان انگلیسی، فرانسوی و آلمانی خود و گفتگو با آن‌ها درباره تلاش‌های هماهنگ با هدف پیش برد خلع سلاح هسته‌ای قطعی و کاملا تأیید شده کره شمالی به لندن می‌رود.»

کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی و دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا ماه فوریه دومین نشست خود را در هانوی، پایتخت ویتنام برگزار کردند، اما در این نشست هیچ گونه توافقی حاصل نشد.

مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا دوشنبه اعلام کرده بود این کشور به زودی گفتگو درباره مسائل مرتبط با منافع مشترک با کره شمالی را از سر خواهد گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: کره شمالی ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.