سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار سمنان تاکید کرد؛

عرضه دو برابری گوشت و مرغ تنظیم بازار به مردم استان طی امروز و فردا

عسگری گفت: دستگاه های اجرایی در ایام ‌نوروز به صورت ویژه وسایل نقلیه مورد نیاز را در اختیار مدیریت بحران‌ استان قرار دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان در آخرین جلسه شورای اداری استان گفت: کشیک های دستگاه های اجرایی تنظیم و به صورت منظم‌اجرا شود و مدیران و فرمانداران نیز به صورت شبانه روز در دسترس باشند.

وی افزود: دستگاه های اجرایی برای بهتر اجرا شدن عملیات های مدیریت بحران در استان در ایام ‌نوروز به صورت ویژه اهتمام ورزیده و وسایل نقلیه مورد نیاز را در اختیار مدیریت بحران‌استان قرار دهند.

معاون اقتصادی استاندار سمنان ادامه داد: در ستاد تنظیم ‌بازار برای کاهش مشکلات مردم در دریافت گوشت تنظیم بازار تمهیداتی ویژه اندیشیده شده تا شاهد مشکلات فعلی در نحوه عرضه نباشیم.

وی با بیان اینکه امروز و فردا، دو برابر میزان روزهای عادی، گوشت و مرغ تنظیم بازار به مردم استان عرضه می شود تصریح کرد: حدود ۱۰۰۰ تن میوه شب عید در بازار با قیمت مصوب در حال توزیع بوده و در این زمینه مشکلی نداریم.

حشمت الله عسگری در پایان ابراز کرد: در ایام ‌نوروز از ظرفیت های رسانه ها در تمامی امور از جمله خدمت رسانی و نظارت ها به صورت ‌مستمر بهره گیری شده و این‌ اقدامات به اطلاع مردم رسانده شود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، در این جلسه قرار است مراسم تکریم و معارفه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان برگزار شود.

انتهای پیام /گ

آخرین جلسه شورای اداری استان سمنان برگزار شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.