استاندار سمنان گفت: دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان باید با آمادگی کامل به استقبال مسافران نوروزی بروند.

در نوروز مرخصی ممنوع!به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در جلسه شورای اداری استان گفت: دستگاه‌های استان باید با آمادگی کامل به استقبال مسافران نوروزی بروند.

وی افزود: دستگاه‌های خدماتی مانند شهرداری حق مرخصی ندارند و در تمام ایام نوروز به ارائه خدمات بپردازند و هم چنین دستگاه‌های فرهنگی مانند فرهنگ و ارشاد و میراث فرهنگی نیز باید در این امر کمک کنند

استاندار سمنان یادآور شد: فرمانداران نیز باید در شهرستان‌ها حضور داشته باشند و گزارشات خودرا برای استانداری ارسال کنند.

 وی با اشاره به اینکه امروز در شرایط جنگ اقتصادی با بیگانگان قرار داریم و همه سعی آن ها ناکارآمد نشان دادن دولت و نظام و ایجاد شکاف بین مردم و نظام است اضافه کرد:  اگرچه لازمه پویایی جامعه نقد و ارائه نظرات مختلف است اما هرگونه تخریب دولت غفلت از خدعه های دشمن است و به تعبیر مقام معظم رهبری تصویری که از دولت ارائه می شود باید دولتی مقتدر باشد.

استاندار سمنان با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری گفت: نسل اول و دوم انقلاب اقدامات بی نظیری مثل دفاع مقدس، دستیابی به مرزهای دانش و تکنولوژی مانند دانش هسته ای و نانو دست پیدا کردند که بعضا از سوی دشمنان ممنوعه بود. مراکز سیاست گذار باید تلاش کنند تا جوانان وارد عرصه‌های مدیریتی شوند و بتوانند در تصمیم گیری ها تاثیرگذار باشند.

آشناگر افزود: اصلاح برخی رویه ها نظیر ساختار اداری و نظارتی باید در دستورکار قرار گیرد تا امکان حرکت تاثیرگذاری جوانان که دارای توان ریسک و جسارت در تصمیم گیری هاست، فراهم آید.

استاندار سمنان ابراز داشت: یکی از این ساختار هایی که باید مورد اصلاح قرار گیرد که مورد تاکید مقام معظم رهبری هم هست، اصلاح نظام بودجه ریزی کشور است. همه باید کمک کنند تا گام دوم انقلاب محکم برداشته شود و نظرات شان را برای اجرایی شدن این برنامه ارائه نمایند.

وی با بیان اینکه همه دستگاه ها باید کمک کنند تا با آمادگی کامل به میزبانی مسافران نوروزی برویم عنوان داشت: مدیران دستگاه های خدمت رسان، حق اخذ مرخصی را ندارند و باید در محل خدمت حضور داشته باشند و اگر شرایط خاص و ویژه ای پیش آمد حتما باید نماینده و معاون تام الاختیار ان ها در محل کار حضور داشته باشند.

استاندار سمنان جذب اعتبارات استانی را هم از وظایف مهم مدیران دستگاه های اجرایی برشمرد و گفت: اعتبارات مربوط به تسهیلات اشتغال روستایی و خانگی به خوبی عمل شده و با رایزنی های بعمل آمده مبالغ جدیدی تخصیص یافته که نیازمند تلاش مضاعف مدیران است. دستگاه های اجرایی در جذب اعتبارات ملی باید تلاش کنند و مدیران باید گزارش کار در این خصوص تهیه و ارائه نمایند.

انتهای پیام / گ

جلسه شورای اداری استان سمنان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.