سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۳۴۵ راهدار در نوروز

مدیرکل راهداری خراسان‌جنوبی گفت:اکیپ‌های راهداری تا ۱۷ فروردین ۹۸ در محور‌های استان مستقر و خدمات لازم را ارائه خواهند داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،شهامت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی با اشاره به فعالیت ۳۴۵ نفر راهدار در راستای کمک‌رسانی به مسافران نوروزی گفت: اکیپ‌های راهداری تا ۱۷ فروردین ۹۸ در محور‌های استان مستقر و خدمات لازم را ارائه خواهند داد.

وی به تشریح اقدامات راهداری برای سفری امن و راحت پرداخت و افزود: در تعطیلات نوروز سال جدید ۳۴۵ نفر راهدار به مسافران نوروزی در جاده‌ها و محور‌های استان خدمت‌رسانی می‌کنند.

شهامت با بیان اینکه راهداران استان با تدارکات لازم آماده استقبال از مسافران نوروزی شده‌اند،گفت: این گشت‌ها از ۲۵ اسفندماه جاری تا ۱۷ فروردین‌ماه ۹۸ برقرار بوده و به‌ صورت شیفت‌های ۲۴ ساعته انجام فعالیت خواهند کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی از وجود ۵۹۷ دستگاه انواع ناوگان مسافربری (اتوبوس، مینی‌بوس و سواری) خبر داد و افزود: همچنین ۲۰۶ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری برای مدیریت بارش‌های سیلابی بهاره با ۵۲ گشت به‌ویژه در راه‌های شریانی آماده خدمات‌دهی خواهند بود.

وی گفت: با همکاری پلیس راهور  ۱۲ دستگاه خودرو نامحسوس، ۷۲ دستگاه ترددشمار، ۱۶ دوربین نظارت تصویری و ۵۲ سامانه مدیریت سرعت در طول ۱۱ هزار و ۳۵۴ کیلومتر راه آسفالته استان فعال خواهند بود.

شهامت افزود: مسافران می‌توانند در طول ایام نوروز و قبل از آغاز سفر با بهره‌مندی از سامانه پیام کوتاه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌ها اطلاع حاصل کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی از وجود ۲۶ مجتمع خدمات رفاهی بین‌راهی و ۲۲ راهدارخانه در طول راه‌های استان خبر داد و اظهار کرد: این مجتمع‌ها در طول راه‌های مواصلاتی استان برای صیانت از حریم عمومی و آغاز سفر‌های نوروزی خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه رانندگان و مسافران نوروزی می‌توانند برای ادای فریضه نماز، استراحت، صرف غذا، سوخت‌گیری و تعمیر وسایل نقلیه از مجمتع‌های خدماتی – رفاهی استفاده کنند، اعلام کرد: مسافران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و کوتاهی در امر خدمات‌رسانی مجتمع‌های بین راهی مراتب را از طریق  شماره سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ به روابط عمومی این اداره کل اطلاع دهند.

منبع:فارس

انتهای پیام/غ

۲۶ مجتمع خدمات رفاهی بین‌ راهی در استان

برچسب ها: حمل و نقل ، راهداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.