راهداران خراسان جنوبی با تدارک لازم آماده استقبال از مسافران نوروزی شده اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  شهامت ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از وجود 597 دستگاه انواع ناوگان مسافربری استان اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری خبر داد که با رعایت کنترل های فنی به مسافران خدمات رسانی خواهند کرد

وی افزود: سامان دهی میدان ، مسجد و نمازخانه سه راه جعفری در محور طبس – اصفهان و 2 طرح تبدیل آب نما به پل و احداث میدان در منطقه دیگ رستم در محور دیهوک – راور جمعأ با اعتبار 4 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

شهامت کشیک 24 ساعته 345نفر راهدار در شهرستان ها ، طول را ه ها ، راهدارخانه، پایانه های مسافربری از 25 اسفند تا 17 فروردین را از جمله تدارکات نوروزی راهداری در استان اعلام کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت : بر اساس تصمیمات گرفته شده در کمیته اجرایی و کمیسیون راههای استان در طرح نوروزی مقرر شده 3 طرح راهداری در استان تا پایان هفته به بهره برداری برسد.

وی همچنین افزود: 206 دستگاه انواع ماشین آلات راهداری برای مدیریت بارش های سیلابی بهاره با 52 گشت به ویژه در راههای شریانی آماده خدمات دهی خواهند بود.

شهامت گفت: با همکاری پلیس راهور ، 12 دستگاه خودرو نامحسوس ، 72 دستگاه تردد شمار، 16 دوربین نظارت تصویری و 52 سامانه مدیریت سرعت در طول 11 هزار و 354 کیلومتر راه آسفالته استان فعال خواهند بود.

وی هم چنین با اشاره به وجود 26 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی و 22 راهدارخانه در طول راه های استان گفت: از هموطنان می خواهیم اگر انتقاد یا پیشنهادی داشتند با شماره 141 تماس و یا به شماره 3000141 پیامک ارسال کنند.

انتهای پیام/ک

تدارک نوروزی راهداران برای مسافران نوروزی

برچسب ها: راهداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار