۲۶ مجتمع خدمات رفاهی در جاده‌های خراسان جنوبی وجود دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، قاسمی معاون توسعه منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: این مجتمع های خدمات رفاهی در راه‌های مواصلاتی استان برای صیانت از حریم عمومی و حقوق شهروندی به مسافران در طول ایام سال و با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال 97 و آغاز سفرهای نوروزی خدمت رسانی می کنند.

وی افزود: از اول اسفند ماه 23 مورد بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی استان انجام شده است که 31 مورد نقص شناسایی و ابلاغ شده که در صورت عدم رفع نواقص برخورد قانونی خواهد شد.

قاسمی درباره امکاناتی که برای مجتمع‌های خدمات رفاهی منظور شده گفت: رستوران، نمازخانه، جایگاه سوخت، سرویس بهداشتی و سوپرمارکت‌هایی به منظور افزایش هر چه بیشتر رفاه مسافران نوروزی تعبیه شده است.

معاون توسعه منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ادامه داد: کمیته بازدید مشترک نظارت بر مجتمع های خدماتی و رفاهی، با حضورکارشناس اداره کل راهداری و حمل ونقل جادهای استان، بهداشت اماکن استان، تعزیرات حکومتی استان، صنعت و معدن، شرکت ملی پخش، ستاد اقامه نماز و میراث فرهنگی برای افزایش خدمات مطلوبتر به مسافران محترم، کنترل‌های نظارتی را اعمال می‌کنند.

انتهای پیام/ ط ا

آمادگی مجتمع های خدمات رفاهی در جاده های استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.