سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵ هزار مجوز اجرای طرح اشتغالزا در کهگیلویه و بویراحمد صادر شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از صدور ۵ هزار مجوز طرح اشتغالزا در بخش‌های مختلف در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگار جوان از یاسوج ، علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد  گفت : در سال ۹۷ برای نخستین بار ۵ هزار مجوز اجرای طرح توسط دستگاه‌های اجرای با هدف اشتغالزایی و حمایت از تولیدکنندگان صادر شده است.

وی عنوان کرد: در فاز اول ۱۰۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری به استان اختصاص یافت که علاوه بر جذب کامل این مبلغ با افزایش چشمگیر ۱۳۴ درصدی بیش از ۱۴۲ میلیارد تومان جذب شد.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در فاز دوم ۳۳۵ میلیارد تومان به استان اختصاص یافت که از این میزان ۲۱۹ میلیارد تومان سهم بخش‌های اقتصادی از جمله کشاورزی، صنعت، گردشگری و خدمات است و ۱۱۶ میلیارد تومان به دستگاه‌های حمایتی از جمله بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد شهید اختصا داده شد.

احمدی خاطرنشان کرد: تاکنون یک هزار و ۶۷۴ طرح با اختصاص اعتبار بیش از ۱۴۲ میلیارد تومان موفق به اخذ مجوز تسهیلات شدند که اشتغالزایی بیش از ۴ هزار و ۸۰۰ نفر را به دنبال دارد.

وی بیان کرد: در سال ۹۷ در مشاغل خانگی ۱۰ میلیارد تومان در طرح اشتغال فراگیر به ۱۱۴ طرح مختلف اختصاص داده شد و همچنین در این مدت با ۴۴۸ نفر از فارغ التحصیلان دانشگاهی قرارداد منعقد شده و هم اکنون در واحد‌های تولیدی و خدماتی مشغول شده‌اند.

انتهای پیام/غ

 صدور پنج هزار مجوز برای طرح های  اشتغال فراگیر

 

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.