مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 82 طرح با مبلغ 280 میلیارد ریال تسهیلات و پیش‌بینی 926 فرصت شغلی به بانک‌ها معرفی شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛   نیک‌مرام به اقدامات انجام شده در زمینه اشتغال پایدار روستایی اشاره کرد و گفت: به منظور اجرای آیین نامه ایجاد و توسعه اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری مبلغ 1071 میلیارد ریال تسهیلات با نرخ سود 6 درصد و با عاملیت بانک‌های کشاورزی، پست بانک، توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی به استان اختصاص یافت که در فاز اول 534 میلیارد ریال ابلاغ شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در همین راستا ضمن اطلاع‌رسانی با تشکیل کمیته فنی و برگزاری جلسات کارشناسی در سه ماهه آخر سال گذشته از 288 طرح اقتصادی متقاضی تسهیلات، 194 مورد با مبلغ 655 میلیارد ریال تسهیلات ( معادل 122 درصد تسهیلات ابلاغی به استان) و پیش بینی 1401 فرصت شغلی تصویب و به بانک‌ها ارسال که در حال پرداخت هستند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه از محل اشتغال فراگیر 82 طرح با مبلغ 280 میلیارد ریال تسهیلات به بانک‌ها معرفی شدند، افزود: از این محل 82 طرح با مبلغ 280 میلیارد ریال تسهیلات و پیش‌بینی 926 فرصت شغلی به بانک‌ها معرفی شدند.
نیک‌مرام اظهار امیدواری کرد: با تلاش شبانه‌روزی همکارانم در این اداره‌کل و سایر عوامل مرتبط درون و برون سازمانی در سال جاری شاهد عملکرد بهتر، ارتقاء تولید و کاهش نرخ بیکاری در استان باشیم.
انتهای پیام/غ

 معرفی طرح های اشتغالزا به بانکها

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.