سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع گوشت مرغ گرم تنظیم بازاری در میاندورود

مدیر جهاد کشاورزی میاندورود از توزیع ۱۰۱ تن گوشت مرغ گرم تنظیم بازاری به صورت سیار در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سیدشبر موسوی مدیر جهاد کشاورزی میاندورود گفت: برای ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا و کاهش قیمت مرغ، از سوی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان میاندورود و با هماهنگی شرکت پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران، تاکنون ۱۰۱ تن گوشت مرغ گرم تنظیم بازاری در چند مرحله به صورت سیار در شهر و روستا‌های شهرستان میاندورود توزیع شد.

وی افزود: با تدابیر انجام شده و هماهنگی با فرمانداری، مرغ آماده طبخ مرحله به مرحله در تمام سطح شهر و روستا‌های این شهرستان توزیع شد و همچنان ادامه خواهد داشت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میاندورود گفت: بازدید و نظارت بر نحوه چگونگی توزیع توسط کارگروه تنظیم بازار این شهرستان و کارشناسان این مدیریت انجام و تمهیدات لازم برای کنترل بازار و جلوگیری از افزایش احتمالی قیمت‌ها در نوروز صورت گرفت.

موسوی افزود: برای ایجاد ثبات بازار مصرف و جلوگیری از نوسانات کاذب قیمت کالا‌های اساسی در ایام پایانی سال‌جاری و نزدیکی تعطیلات نوروزی، توزیع کالا‌های اساسی مانند گوشت قرمز، گوشت مرغ و شکر دولتی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی و تعزیراتی با جدیت بیشتری نسبت به مقابله با گران فروشی اقدام کنند، گفت: نهاد‌های نظارتی نسبت به نظارت محسوس و غیرمحسوس اقدام کنند تا بازار به سمت تعادل پیش رود.

انتهای پیام/ م

بهره مندی مردم میاندورود از ۱۰۱ تن گوشت مرغ گرم تنظیم بازاری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.