سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعطای تسهیلات با سود ۱۰ درصد به بخش کشاورزی استان کردستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان از اعطای تسهیلات ۱۲۷ میلیارد و ۵۷۲ میلیون تومان با سود ۱۰ درصد به بخش کشاورزی خبرداد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج  ، خالد جعفری در دوازدهمین جلسه کارگروه مشترک توسعه سرمایه گذاری جهاد کشاورزی گفت: قرار داد عاملیت اعطای یارانه کاهش سود تسهیلات اعطایی، به طرح‌های کشاورزی از محل اعتبارات استانی مابین سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان و بانک کشاورزی استان کردستان تنظیم شده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان کردستان گفت: قرارداد منعقد شده ۸ درصد سود آن که ١٢میلیارد تومان است که از محل اعتبارات استانی تامین شده، اما برابر این تفاهمنامه و قرارداد ۸ درصد سود آن بخشوده میشود و تسهیلات سرمایه در گردش با نرخ سود ۱۰ درصد پرداخت میگردد

وی افزود: اعطای یارانه‌های موجود در قرارداد به قسمت‌های واجد شرایط احداث وتوسعه باغات، طرح‌های دام، طیورو زنبورداری، زراعت، صنایع تبدیلی وشیلات واگذار می‌گردد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: میزان تسهیلات بانکی برای پروژه احداث و توسعه باغات دو میلیارد و ۵۷۲ میلیون تومان و برای پروژه‌های دام و طیور، زراعت صنایع تبدیلی، شیلات ۱۲۵ میلیارد تومان ودر مجموع ۱۲۷ میلیارد و ۵۷۲ میلیون تومان برآورد اعتبار شده است.

وی تاکید کرد: مبلغ تسهیلات قابل پرداخت ۱۲۷ میلیارد و ۵۷۲ میلیون تومان است که با حمایت‌های استاندار استان کردستان و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی این موافقت نامه منعقد شده است.

انتهای پیام/ع

اعطای تسهیلات با سود ۱۰ درصد به بخش کشاورزی استان کردستان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.