سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۱۱ گروه بازرسی بهداشت محیط علوم پزشکی کاشان در نوروز ۹۸

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از فعالیت ۱۱ گروه بازرسی بهداشت محیط این معاونت برای اجرای طرح سلات نوروزی در شهرستان‌های کاشان و آران وبیدگل خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دکتر سید علیرضا مروجی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، در نشست خبری با اهالی رسانه گفت: این گروه‌های بازرسی در بخش بهداشت محیط از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب و در صورت نیاز تا ساعت ۱۲ شب فعال خواهند بود.

به گفته وی، ۵ هزار نفر ساعت کار در تعطیلات نوروز امسال از سوی حوزه بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان نجام خواهدشد.

وی افزود: از ارائه دو خدمت جدید نیز نسبت به نوروز سال گذشته شامل کنترل مواد شیمیایی و صنایع در حوزه بهداشت حرفه‌ای و ارائه خدمات اورژانسی دندانپزشکی در ۵ مرکز خدمات جامع سلامت خبر داد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، یادآورشد: در ایام تعطیلات نوروز ۲۰ مرکز خدمات جامع سلامت در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر که شامل ۱۵ مرکز در کاشان و پنج مرکز در آران و بیدگل می‌باشند جهت ارائه خدمات به مراجعین فعال خواهند بود.

دکتر سید علیرضا مروجی، اظهارداشت: پزشک در ۱۱ مرکز از این مراکز به صورت کشیک ۲۴ ساعته حضور دارد و در ۹ مرکز دیگر که جمعیت کمتری تحت پوشش هستند پزشک کشیک در شیفت صبح حضور خواهد داشت.

وی، فعالیت اکیپ‌های دانشگاه برای کنترل و پیشگیری از انتقال بیماری‌های واگیر همانند وبا و اسهال و ... رادر ایام تعطیلات عید نوروز تاکیدکرد و گفت:کنترل بیماری هاری همانند سایر ایام سال به ویژه در ایام نوروز در دستور کار قرار دارد و در صورت حیوان گزیدگی پنج نوبت واکسن هاری باید توسط فرد مصدوم دریافت شود.

دکتر مروجی همچنین افزود: نمونه گیری تیروئید نوزدان نیز در تعطیلات نوروز نیز همانند سایر ایام سال همچنان مانند گذشته طبق برنامه انجام خواهد شد.

وی در پایان گفت: سامانه پیامگیر ۱۹۰ در ساعات اداری و غیر اداری جهت دریافت شکایات شهروندان کاشان، آران و بیدگل و مسافران نوروزی فعال خواهد بود و شکایات واصله در کمتر از ۲۴ ساعت و به فوریت رسیدگی خواهد شد.

 
انتهای پیام/م
 

اجرای طرح سلات نوروزی در شهرستان های کاشان و آران وبیدگل

برچسب ها: علوم پزشکی ، نوروز98
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.