رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر در شهرستان کاشان گفت: ۱۱۰ مدرسه با ظرفیت اسکان افزون بر ۵ هزار نفر، ۱۲۰ خانه مسافر، ۱۷ حیسینه و زیارتگاه، کمپ گردشگری و سه پارک برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی اکبر مرتضایی قهرودی، رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر در شهرستان کاشان، در نشست خبری این ستاد با تاکید بر آمادگی این شهرستان برای استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی گفت: هشت سوله ورزشی نیز برای اسکان اضطراری در صورت بروز حادثه‌های احتمالی پیش بینی شده است.

وی، برپایی ۶ ایستگاه امنیت سلامت و افزایش گشت‌های نامحسوس پلیس در جاده‌های منتهی به کاشان با هدف سفر ایمن را از دیگر برنامه‌های ستاد خدمات هماهنگی سفر این شهرستان برشمرد.

به گفته وی، ۱۱ پارکینگ نیز با ظرفیت بیش از ۱۰ هزار خودرو برای رفاه حال گردشگران در اطراف مکان‌های تاریخی و جاذبه‌های دیدنی این شهرستان نیز پیش بینی شده است.

فرماندار کاشان، از راه اندازی اینترنت رایگان در چند نقطه شهرکاشان نیز خبر داد و گفت: موضوع نظرسنجی از گردشگران نوروزی نیز در دستور کار قرار دارد تا با دریافت دیدگاه آن‌ها بتوانیم مشکلات احتمالی را برای سال آینده برطرف کنیم.

مرتضایی قهرودی، از راه اندازی رادیو گردشگری با توجه به وجود رادیو کاشان در تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: باتوجه به مشکلات سال گذشته ساعت بازدید مکان‌های تاریخی کاشان نیز در تعطیلات نوروز امسال دو ساعت و نیم از صبح ۹ تا ۱۷ عصر به ۹ صبح تا ۳۰:۱۹ شب افزاش یافته است. 

 
انتهای پیام/م 
 

 کاشان آماده اسکان مسافران بهار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.