سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی ۵۴ پایگاه امداد هلال احمر بوشهر برای نوروز

جانشین سرپرست جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: ۵۴ پایگاه امداد این جمعیت به مسافران نوروزی خدمت ارائه می‌دهند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احسان ایزدپناه افزود: طرح نوروزی جمعیت هلال احمر ۲۵ اسفند آغاز می‌شود و تا ۱۷ فروردین ۹۸ ادامه خواهد یافت.

وی بیان کرد: در طرح امداد و نجات، ۴۳۷ نجاتگر و امدادگر در ۲۸ پایگاه ثابت و موقت شامل پایگاه‌های جاده‌ای، ساحلی، کوهستان، آنست، بالگرد و تیم واکنش سریع، خدمات امدادی را به مسافران در نوروز ارائه خواهند داد.

جانشین سرپرست جمعیت هلال احمر استان بوشهر همچنین با اشاره به فعال بودن سامانه ۱۱۲ برای کمک رسانی به حوادث احتمالی، ادامه داد: ۲۶ پایگاه خدمات ایمنی و سلامت مسافران نوروزی هم خدماتی مانند تست فشار خون، قند خون و توزیع دفترچه‌های ایمنی و سلامت در میادین ورودی و نقاط پر جمعیت شهر‌ها ارائه می‌کنند.

ایزدپناه با اشاره به مشارکت ۳۱۴ نفر از جوانان در این طرح، گفت: در کنار این پایگاه‌ها، چادر خیمه نماز و چادر دوستدار کودک برای برگزاری مسابقه نقاشی بین کودکان برپا می‌شود.

وی، طرح نیابت و فرشتگان رحمت را از دیگر طرح‌های هلال احمر عنوان کرد که با حضور داوطلبان و خیران برای کمک به نیازمندان اجرا می‌شود.

جانشین سرپرست جمعیت هلال احمر استان بوشهر همچنین یادآور شد: ۱۰ پزشک داوطلبانه با مرکز‌های امدادی و فوریت‌های پزشکی (EOC) همکاری خواهند کرد.

انتهای پیام/ک

هلال احمر آماده خدمت رسانی به هموطنان در تعطیلات نوروزی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.