پیشرانه ۱.۸ لیتری چهار سیلندر توربو در این نسخه شامل بهبودی و افزایش گشتاور شده است. بدین ترتیب در تمای دور موتورها گشتاور بیشتری در اختیار راننده است. این موضوع زمانی به کار میآید که هنگام رسیدن به پیچهای تند و پایین آمدن دور، برای عکسالعمل و شتابگیری بهتر گشتاور بیشتری نیاز است. موردی که حتی برای رانندگان کمتجربه نیز بسیار مفید ارزیابی میشود.
مهندسین شرکت آبارث همچنین گیربکس ۶ سرعته خودرو را برای تعویض دنده بهتر و راحتتر مورد ارتقاء قرار دادهاند. موارد ارتقاء یافته موجب درگیری سریعتر دندهها هنگام تعویض، مکعوس نرمتر و آسانتر و انتقال بهتر نیرو به چرخهای عقب شده است. همچنین برای دیفرانسیل آبارث ۱۲۴ رالی ۴ حالت الکترونیکی High، Medium و Low Grip به همراه حالت Wet یا خیس و لغزنده درنظر گرفته شده است که در هر کدام، سیستم کنترل پایداری متفاوت عمل میکند. این تنظیمات قابلیت ارائه بهترین و بیشترین توان بسته به شرایط جاده را به آبارث ۱۲۴ رالی میدهد. این تنظیمات از روی غربیلک فرمان قابل انتخاب هستند.
تغییرات ساختاری شاسی خودرو نیز موجب شده تا راننده حس بهتری هنگام ورود و خروج از پیچهای تند یا هنگام ترمزهای شدید داشته باشد و عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارد.
بیشتر بخوانید: شاسیبلند کانسپت فیات با کیت بدنه آبارث معرفی شد +تصاویر
انتهای پیام/