سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون نظارت و بازرسی سازمان بسیج اساتید کشور:

همه مسئولان باید خود را با «بیانیه گام دوم انقلاب» تطبیق دهند

امینی گفت: واجب است تا تمام مسئولان کشور بیانیه گام دوم انقلاب را مطالعه کنند و خود را مطابق با آن تطبیق دهند.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، امینی معاون نظارت و بازرسی سازمان بسیج اساتید کشور  در نشست هم اندیشی شورای معاونین سازمان بسیج اساتید کشور و رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای اظهار کرد: بسیج اساتید از یک سو به مجموعه‌های علمی و اساتید که نقش راهبردی در جامعه دارند مرتبط است و از سوی دیگر به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که نیرویی توانمند در عرصه‌های مختلف است؛ این موضوع  با توجه به ظرفیت‌های قابل توجه تولید، رشد، تعالی و حل مسئله می‌تواند منشا خدمات قابل توجهی باشد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان بسیج اساتید کشور افزود:بسیج اساتید می‌تواند با تجمیع سازی ظرفیت‌های خود و تشکیل یک جبهه علمی، فرهنگی بن بست شکنی کند و در مسیر پویایی و رشد اعتلای کشور گام بردارد.

در زمینه صنعت تعمیر و نگهداری کشور اقدام عاجلی صورت نگرفته است

در ادامه مراسم خسرویان رئیس سازمان بسیج اساتید تهران بزرگ گفت: واجب است همه مسئولان بیانیه گام دوم انقلاب را  مطالعه کنند و خودشان را با آن تطبیق دهند.

وی  گفت: در زمینه صنعت تعمیر و نگهداری کشور اقدام عاجلی صورت نگرفته است و دانشگاه  فنی و حرفه‌ای می‌تواند به بازنویسی این حوزه بپردازد.

همچنین شمس الدین معاون سرمایه انسانی سازمان بسیج اساتید در این نشست به طرح تحول سازمان و ایجاد سامانه آفتاب و نحوه صدور کارت اعضاء و ارتباط با کانون‌ها و مسئولین استانی اشاره کرد.

در ابتدای این نشست هم جلیلی رئیس مرکز بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای گزارشی از فعالیت‌های سه ماهه این مرکز ارائه کرد.

جلیلی با اشاره به اقدامات انجام شده در سه ماه اخیر گفت: ایجاد کارگروه‌های مطالعاتی در حوزه زنان و اقتصاد در پیوست نگار فرهنگی تولیدو اشتغال و تجاری سازی و مطالعات قرآنی و سواد رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی و ایجاد شبکه نخبگان حوزه علم و فن از جمله برنامه‌های ما بوده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.