سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی شش نمایشگاه عرضه مستقیم کالا بهاره در سیستان و بلوچستان/تنظیم بازار از اهداف برپایی نمایشگاه‌های بهاره در استان

در پنج شهرستان استان سیستان و بلوچستان نمایشگاه عرضه مستقیم کالا بهاره در حال برگزاری است و یک نمایشگاه نیز بزودی برپا خواهد شد.

محمد رفیع سلطانزاده سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: بر اساس اعلام اتاق‌های اصناف سراسر استان در ۶ شهرستان نمایشگاه برگزار و یا در حال برگزاری است.

محمد رفیع سلطانزاده گفت: این نمایشگاه‌ها با هدف تنظیم بازار و دسترسی مردم به کالا‌های پر مصرف عید نوروز با مدیریت اتاق‌های اصناف شهرستان‌ها و با تاکید بر عرضه کالا‌های ایرانی برپا خواهد بود

وی ادامه داد: به جهت تنظیم بازار و در دسترس بودن کالا‌های اساسی و تاثیرگذار در سبد خانوار این نمایشگاه‌ها دردلگان برگزار گردید و در زاهدان از ۱۷ اسفند آغاز و تا ۲۴ اسفند ادامه خواهد داشت، در زابل ۱۱ اسفند آغاز و تا ۲۱ اسفند ادامه خواهد داشت، در فنوج از ۱۸ تا ۲۸ اسفند و در چابهار ا. و در کنارک نیز طی روز‌های آینده برگزار خواهد شد.

وی گفت:: دستگاه‌های مختلف نظارتی و کیفی نیز قبل از برگزاری نمایشگاه بر نحوه‌ی قیمت گذاری و کیفیت کالا‌های قابل عرضه در نمایشگاه نظارت داشته اند و کالا‌ها پلمب قیمت شده است..

وی در پایان بیان دشت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره مختص کالا‌های اساسی و تاثیر گذار در سبد خانوار از جمله گوشت، مرغ، برنج، شکر و ... و کالا‌های مورد نیاز از جمله البسه و پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، شیرینیجات و ..، می‌باشد و مسئولیت برگزاری این نمایشگاه با اتاق‌های اصناف شهرستان‌ها می‌باشد.

گفتنی است: در طی برگزاری نمایشگاه بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت در محل نمایشگاه‌ها به جهت نظارت بر قیمت، کیفیت کالا‌های عرضه شده حضور خواهند داشت و هم استانی‌های عزیز در صورت مشاهده تخلف از سوی غرفه داران می‌توانند مراتب را با بازرسان در میان بگذارند تا در همان مکان به این گزارش رسیدگی گردد.

انتهای پیام/ع

برپایی شش نمایشگاه عرضه مستقیم کالا بهاره در سیستان و بلوچستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.