سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدارس استان یزد برای پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی آماده است

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: بیش از ۳ هزار و ۴۹۳ کلاس در ۳۸۰ مدرسه استان آماده ارائه خدمات اسکان به میهمانان نوروزی است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  محمد علی غنی رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد از اعلام آمادگی استان برای پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی درمدارس خبرداد و افزود: بیش از ۳ هزار و ۴۹۳ کلاس در ۳۸۰ مدرسه استان آماده ارائه خدمات اسکان به میهمانان نوروزی است که نسبت به سال گذشته تعداد ۴۱ کلاس اضافه شده است.

وی افزود: ۱۷ پایگاه پذیرش و ثبت نام مسافران در سطح شهرستان‌ها و مناطق استان برپا شده که در مرکز استان ۲ پایگاه در نواحی یک و دو یزد، کار پذیرش مسافران را به عهده خواهند داشت.

غنی ادامه داد: تعداد ۸۴۲ نفر از همکاران فرهنگی استان یزد شامل عوامل ستادی، اجرائی، مدیران و سرایدارن مدارس به صورت شبانه روزی درجهت اسکان نوروزی میهمانان تلاش می‌کنند.

 رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: همه عوامل اجرائی ستاد اسکان نوروزی برای تکریم و تعظیم فرهنگیان و خانواده‌های آنان تلاش خواهند کرد و در این راستا ۷ کمیته در آموزش و پرورش فعال شده است.

گفتنی است پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی به صورت اینترنتی تا ۲۴ اسفندماه ادامه دارد و پذیرش حضوری از ۲۸ اسفند تا ۱۲ فروردین سال ۹۸ در پایگاه‌های استان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ی

بیش از ۳ هزار  کلاس آماده ارائه خدمات اسکان به میهمانان نوروزی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.